Singh tha king Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hva skjer hvis du får en flue mitt i tryne i en fart på 206km/t? vondt? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hva skjer hvis du får en flue mitt i tryne i en fart på 206km/t? vondt? tja, kanskje det. Når jeg sykler ned eggebakkene har jeg en fart på ca. 60km/t, og har blitt truffet 1 gang av en humle elns. og 1 gang av en ufi (uidentifisert flygende innsekt). Det gjør ganske vondt. Så 200 km/t må gjøre veldig vondt Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå lasta jeg ned demoen til RTC3, og bygde noe som gikk opp i 20G Fikk ikke mange på den turen nei Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå lasta jeg ned demoen til RTC3, og bygde noe som gikk opp i 20G Fikk ikke mange på den turen nei skal slå deg jeg Jeg skal klare 30 g? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå lasta jeg ned demoen til RTC3, og bygde noe som gikk opp i 20G Fikk ikke mange på den turen nei skal slå deg jeg Jeg skal klare 30 g? *Host*les danielsn sin post*host* Tok coastercam på 20gern, du skal tro det så sykt ut Holdt nesten på å bli syk av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå