karl-wilhelm Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Norge kan bare gå og legge seg når det gjelder råe berg og dal baner europa er ikke det helt store det heller, Men USA derimot de tar av helt. Har selv verdt i flere helt ville parker med de råeste berg og dalbanene og det er konge Lenke til kommentar
r Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Damn, det der er urettferdig. Jeg ville til USA fra før, men nå vil jeg ENDA mer til USA! Argh. Får vel nøye meg med Tusenfryd i noen år til... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 er en del tøffe i England, Frankrike og Tyskland da, men selvsagt alt for få. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sjekk denne da: Cedar Point Dette er den feteste parken jeg har sett De har og en Berg og Dalbane som ligner på den som var verdens raskeste! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bestille billett til New Jersey Og, du som spurte om du er den eneste som ikke tør slikt, jeg har en venn som ikke en gang tør å kjøre pariserhjul Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Så en dokumentar om de tøffeste berg og dalbane i verden. Mange syke der. Men den værste var den trådstarter viste. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Søt bane! Det der hadde vore råstiligt! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skal se de jeg har laga i Rollercoster Tycoon dere Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skal se de jeg har laga i Rollercoster Tycoon dere nå fikk jeg lyst til og prøve Rollercoaster tycoon og lage noen fete Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En av berg-og-dal banene mine i Roller Coaster Tycoon 2 gikk opp i 10 G Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En av berg-og-dal banene mine i Roller Coaster Tycoon 2 gikk opp i 10 G 10G jeez.. har nettopp installert RC 3 må prøves Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hehe....hadde dette lille problemet med svinger....glemte hele tida å legge inn "bøyde" svinger. 10G.....har også gått ned i 5 negative G Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg skal faktisk dit til neste sommer Gleder meg *grøss* EDIT: kenneth: fikk en til å bli 40g, eller noe sånt, lagde en skikkelig høy bane som gikk rett i en loop Endret 8. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skal faktisk dit til neste sommer Gleder meg *grøss* EDIT: kenneth: fikk en til å bli 40g, eller noe sånt, lagde en skikkelig høy bane som gikk rett i en loop *Prøver* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skal faktisk dit til neste sommer Gleder meg *grøss* EDIT: kenneth: fikk en til å bli 40g, eller noe sånt, lagde en skikkelig høy bane som gikk rett i en loop *Prøver* Last ned rct3, da kan du sitte i vognene også Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skal faktisk dit til neste sommer Gleder meg *grøss* EDIT: kenneth: fikk en til å bli 40g, eller noe sånt, lagde en skikkelig høy bane som gikk rett i en loop *Prøver* Last ned rct3, da kan du sitte i vognene også Hvordan?? jeg har RC3.... og hvordan ser jeg G kraften? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skal faktisk dit til neste sommer Gleder meg *grøss* EDIT: kenneth: fikk en til å bli 40g, eller noe sånt, lagde en skikkelig høy bane som gikk rett i en loop *Prøver* Kjøp rct3, da kan du sitte i vognene også Fixed. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Dette er den beste jeg har prøvd. 8 looper, ligger i Port Aventura litt sør for Barcelona. Endret 8. august 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå