Gå til innhold

Vise både pc-skjerm og tv-skjerm samtidig

Goscinny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du å koble TV'en opp til datamaskinen slik at du kan se på filmer via PC (for eksempel)?

Jeg bruker ATI Radeon kort, her bruker jeg svideo kabel inn til TVen, skrur TVen på AV (må finne den rette AV "kanalen"(jeg har flere AV)) Høyre museknapp på skrivebordet, velg properties. Trykk på Tab'en Settings, velg deretter "Extend my windows desktop onto this monitor", som da er TVen.

du kan dermed åpne for eksempel en film, dra windows mediaplayer (eller den playeren du bruker) over til TV skjermen.

Lenke til kommentar
Mener du å koble TV'en opp til datamaskinen slik at du kan se på filmer via PC (for eksempel)?

Jeg bruker ATI Radeon kort, her bruker jeg svideo kabel inn til TVen, skrur TVen på AV (må finne den rette AV "kanalen"(jeg har flere AV)) Høyre museknapp på skrivebordet, velg properties. Trykk på Tab'en Settings, velg deretter "Extend my windows desktop onto this monitor", som da er TVen.

du kan dermed åpne for eksempel en film, dra windows mediaplayer (eller den playeren du bruker) over til TV skjermen.

Jeg får til å bruke TVn som skjerm, men tv'n står i stua og jeg kan (til nå) bare bruke en skjerm om gangen. Det vil si at det er litt vanslekig å starte ein filmavspilling når e ikke kan se pc-skjermen.

Hvordan bytter e mellom å ha bildet på TV'n og PC-skjermne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...