encyclobe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei. Jeg er på jakt etter en bære- eller skulderveske til Dell Latitude X1. Har kikket litt rundt på diverse nettbutikker inkludert Dell, men finner ingen som er små nok til at den ikke skal ligge og slenge inni veska. På komplett har de en bæreveske til 12 og 13 tommers bærbare men den blir altfor stor da jeg har prøvd den med en ultraportabel Asus og den ble altfor stor. En slipcase eller et slags beskyttende futteral hadde vært best. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har vært tatt opp litt i Den store X1 tråden. Noen har bestilt orginalveska fra Dell. Jeg så på en fra CaseLogic som egentlig var til portabel DVD spiller, men ente opp med en heftig og småfrekk knallrød Lacoste veske:P Ellers har jeg brukt A4 dokumentmappe med glidelås, greit som midlertidig løsning. Lenke til kommentar
GungFu Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sjekk ut denne stilfulle TARGUS Sport Deluxe Notebook Backpac PCsekken jeg har til min bærbare PC. Denne ryggsekken har jeg hatt i nesten ett år nå, som jeg er veldig fornøyd med. Den er romslig nok til å ha noen ekstra bøker og skrivesaker også - og samtidig er den meget behagelig å ha på ryggen. Peer Lenke til kommentar
brrah Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det der hørte seriøst ut som en reklameannonse... Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg liker originalveska fra dell. Har den til min x300. Altså den lille slimme veska, ikke den store brutale. Passer veldig fint. Ikke plass til noe anna oppi dog, bortsett fra et par ark og pcmciakort. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 har du url til originalveska? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå