FoCuZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) har et lite problem nå..og det er at de få gangene jeg hører på musikk når jeg spiller counter strike så lagger det...kjører alltid irc, en mappe, og msn,og cs..og når ejg spiller og setter på winamp så lagger det..er det noe galt med skjermkortet? trudde ikke det var såå dårlig? Edit: kjører det sammen med intel 478 2.7 ghz og 512 twinmos ram...og som sagt radeon 9800pro...litt usikker på hvem mobdell det er:S Endret 7. august 2005 av FoCuZ Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Innstillinger? Har du cpl_gui_3? I tillfelle sjekk: ex_interp <value>, den forcer til 0.01, som er korrekt, men blir feil med hensyn til endel public servere, da må du sette på 0.1. Prøv og se, hvis ikke kan du se FAQ'en min på www.superserver.no Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 ehm..er litt noob jeg da.. så kunne du ha prøvd og forklare litt emr detaljert og enkelt? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) ok: glem cpl_gui_3 da er du på irc? kan forklare der, join #hardware.no @ efnet (KimmiK^ er nicket mitt) Endret 7. august 2005 av KimmiK Lenke til kommentar
FoCuZ Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 men har fått en del svar et annet sted og hørte at skjermkortet egentlig ikke har noe med dette problemet og gjøre? at det var cpu`n som var dårlig... stemmer dette? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ja hvilken CPU har du da? Nekter å tro det er CPU din som gjør det med mindre du har en CPU fra 2 generasjoner siden Lenke til kommentar
johann Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ja hvilken CPU har du da? Nekter å tro det er CPU din som gjør det med mindre du har en CPU fra 2 generasjoner siden Hør her! ikke alle folk sitter med det nyeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå