RWS Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Faktum er det helt utrolig at det faktisk er verre å bli kvitt et medlems skap i eventyr klubben enn AIDS... Det er ihvertfall ikke langt unna... Har allerede meldt meg ut to ganger og regner med å sjakke snart, for å kontrollere at de ikke har meldt meg inn igjen... Juksemaker klubben til jesus... Skal i samme slengen sjekke alle i hustanden, for det ville ikke forundret meg om ungene som ikke er døpt eller konfirmert faktisk står der.... Nå må du gi deg Mikkel Rev, det der var et slag under beltestedet selv for en religiøs! Det må da være lov å melde seg ut av noe en ikke tror på uten at du drar islam kortet av den grunn... Som om DET er et mer troverdig alternativ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 OK. Bump av urgammel tråd kun for å diskutere islamisering? Har noen spørsmål om utmelding av DNK, så send meg en PM, så blir tråden åpnet! Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg