tinsley Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hallais! Har fått et tilbud om å jobbe for Dell i København og lurer derfor på om noen her inne har jobbet der og kan fortelle meg litt om hvordan det er? Jobber for tiden hos et IT selskap på Aker Brygge men Carlsberg`en er jo mye billigere i Køben... Takker Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er du utdannet tekniker eller hvordan jobb er det egentlig? Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har en bachelor i markedskommunikasjon og det er en key account manager stilling. Lenke til kommentar
wawa Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Mener ikke aa sabotere traaden, men kan du fortelle hva en "key account manager" er? Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 En Key Account Manager (KAM) er en som får ansvaret for en eller flere Key Accounts, altså hovedkunder. Så en KAM har ansvaret for oppfølging og pleing av eksisterende kunder. Hos Dell får man da ansvaret for 110 bedrifter som man hele tiden skal sørge for at har det siste utstyret o.s.v. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 En Key Account Manager er gjerne en med ansvar for slags "Konto", et ansvarsområde så vidt jeg har forstått. Pappa er visst "Key Account Manager" for Forsikring i et selskap ut året, dog innleid som konsulent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå