lavoll Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei! Eg lurer på korleis eg skal få til bluetooth remote på mi Asus M6V maskin. Har ein SE k700i telefon, og har brukt denne som remote før, på ei lita HP maskin (c6000, eller noko). Når eg ber om oversikt over bluetooth-tjenster fra dataen får eg kun Object Push, Filoverføring og Bildetjenester. Har lasta ned Bluetooth Remote fra SE develpment-sidene, og prøvd å sende tjenesta fra telefonen og til dataen, uten at noko skjer. Driv å lasta ned nye bluetooth drivara, men trur det er dei samme drivarane eg har. Finn veldig lite info om bluetooth remote og asusmaskiner på google. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er pcen som identifiserer seg med telefonen, og installerer det du trenger på telefonen - ikke telefonen som skal ta i bruk en tjeneste på pcen. Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Hepp! Fekk det til! Telefonen låg kun inne som modem. Sletta den, og la den til som HID enhet, så funka det fint. Hurra, latskapen har fått nye grenser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå