Flakkmeister Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hei! Skal til høsten bygge meg ny pc, og har tenkt å hive meg på SCSI bølgen. Problemet er at jeg er helt grønn på akkurat det området! Hva må jeg ha? 40pin, 68pin eller 80pin? Hvem harddisk/cdrom burde jeg velge? Må jeg ha noen ekstra kort? Har hørt om SCSI kort. Kommer jeg til å gå vesentlig bedre ytelse i forhold til IDE? Plz help me! :smile: Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Finnes det 40pin? trodde det var 50pin jeg... Anyway, gå for 68pin (80pin er kun for servere stort sett, hot swap osv). Tror ikke du har behov for akkurat det :smile: Alt for stort spm...si heller en prisklasse, det finnes scsi disker i omtrent "alle" prisklasser. ved valg av cdrom så hadde jeg glatt valgt kun plextor (av egen erfaring). Meget raske og pålitelige spillere [ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-08-04 23:40 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Tror du bør droppe SCSI. SCSI bølgen har nok gått over i det stillere hav og vil nok synke i havet. Vi har seriell ata rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå