hifiking Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg tenkte jeg skulle laste ned save-games til forza, jeg spiller ikke live så det skulle gå greit. 1. På www.xbox-saves.com er det mange save-games å velge mellom 2. Så laster man ned XBSM som enkelt overfører saveen til min xbox 3. MEN, micosoft har lagt inn en sperre, bombe... 4. Alle sier bruk authkeypatch på din .xbe fil, jada, men hva hjelper vel det? Så, er det noen som har en steg-for-steg guide til hvordan jeg skal klare dette, ikke anta at jeg klarer noe som helst, skriv alt. Jeg har XBSM, authkeypatch og xsavsig. Takk Lenke til kommentar
RunarD Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva er vitsen med dette?? Skjønner ikke helt poenget! Har du ikke spillet for at du skal spille?? Høres dumt ut å jukse seg til ting i spillet.. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Med dashboardet UnleashX kan du laste ned savegames, og dashboardet fikser automatisk dette. Du kan prøve å laste det ned og sjekke det ut. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hva er vitsen med dette??Skjønner ikke helt poenget! Har du ikke spillet for at du skal spille?? Høres dumt ut å jukse seg til ting i spillet.. Joda, men er dritt lei av å fise rundt i en Golf. Fant en måte å tjene penger på uten om å jukse, så nå møter jeg opp i RS6 i stedet :- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå