Glin Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 øhhhh... Litt mer enn bare HP... Forum med ordentlige greie folk... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Oki... takk..Nå skal jeg slutte å skrive, for nå er jeg sikkert forhat allerede :!: --------------- Edit: Hmmm.. dere deriblant... Men nok fra meg.. funnet ut at jeg IKKE hører hjemme her.... "hyggelig" å lese hmm... drittsnakk That's great Du er Glin the Pirate eller? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Piratene er Ronja og Nilboriel. Endret 11. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 øhhhh...Litt mer enn bare HP... Forum med ordentlige greie folk... Dette forumet består stort sett av ordentlig greie folk og. Du derimot, virker ikke særlig grei. Makan til frekkhet. Dessuten så bruker du tegnsetting altfor aktivt. Lenke til kommentar
Glin Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Ja, jeg bare ble litt irritert på folk som snakker dritt før de kjenner de dem snakker om, og bestemte meg for å virke litt dritt slenger tilbake. Kun det egentlig. Jeg pleier ikke bruke tegn mer enn maks 2 ganger, feks. .. Nei, jeg vet jeg ikke virker særlig grei, men om jeg oppfører meg som meg, tror jeg at jeg egentlig er ganske grei. Beklager min oppførsel alle, det var ikke ment så drittent som det så ut som. Om jeg gidder å være her skal denne jenta være grei, som hun i bunn og grunn er når hun ikke er irritert på dritt slengere. Endret 11. august 2005 av Glin Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Daglig leder i Deli de Luca: "Haha, hønefoss? Nei, der er det ikke marked for oss desverre". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, jeg bare ble litt irritert på folk som snakker dritt før de kjenner de dem snakker om, og bestemte meg for å virke litt dritt slenger tilbake. Dom som sier dom er domme dom er domme dom. Jeg pleier ikke bruke tegn mer enn maks 2 ganger, feks. .. Et tegn for mye. Nei, jeg vet jeg ikke virker særlig grei, men om jeg oppfører meg som meg, tror jeg at jeg egentlig er ganske grei. Det klarte du ikke å formidle noe særlig godt. Om jeg gidder å være her skal denne jenta være grei, som hun i bunn og grunn er når hun ikke er irritert på dritt slengere. Flott, prøv bare litt hardere neste gang. Dessuten så er den såkalte drittslengingen her inn ikke så veldig høytidelig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan vi ikke ha et i drammen om en stund? Det burde ikke være noe stort problem for de fra Hønefoss å komme seg dit, og det er sikkert endel i Drammen også. Og toget fra Skien går forbi der så Fredrik kommer seg dit osv.. Hva synes folk om det..? Vi kan gjerne ha i drammen, for der skal jeg gå på skole Lenke til kommentar
Glin Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) LarsP Jeg har skjønt det nå. Seriøst, jeg er egentlig grei. Og ja, du har veldig gal oppfatning av meg nå, min start på forumet ble litt alfor feil, men slik er livet, ikke alle kan elske en :!: Dessuten er jeg ikke noe flink i rettskriving Endret 11. august 2005 av Glin Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan folk vennligst holde seg til emnet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan folk vennligst holde seg til emnet? Yarr, captain! Lenke til kommentar
Glin Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Oki doki, ta imot min beklagelse. Jeg var på møtet, og de som kom var kjempe koselige, så det var et kjempe fint møte. Sett bort ifra mitt utbrudd på denne topicen, så hadde det sikkert vært koselig at andre folk, ikke bare de fra dozll hadde kommet også. LarsP beklager Endret 11. august 2005 av Glin Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 LarsP beklager Hehe, det går bra. *Henter frem vennskapets skrutrekker* Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan folk vennligst holde seg til emnet? Nei. Godt at du er snill og grei da, Glin. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan vi ikke ha et i drammen om en stund? Det burde ikke være noe stort problem for de fra Hønefoss å komme seg dit, og det er sikkert endel i Drammen også. Og toget fra Skien går forbi der så Fredrik kommer seg dit osv.. Hva synes folk om det..? Vi kan gjerne ha i drammen, for der skal jeg gå på skole Er med, fordi da kan jeg bare rømme og ta bussen hjem igjen eller gjemme meg på Magasinet hvis det kommer for mange skumle forum-mennesker Lenke til kommentar
Glin Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Uff, kan ikke holde tema helt, kan igjen si at det var ett veldig koselig møte med en god del vandring rundt i, for meg, velkjente Hønefoss :!: LarsP : takk, godt å høre! Min start her ble litt dum. Kjekt med slike skrutrekkere Grundig: Ja ikke sant Er egentlig snill og grei, og er imot folk som ikke er snille og greie Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Word Feh Ser jeg en gjeng pirater bare stikker jeg inn på kinoen elns eller løper tilbake til bilen og stikker hjem. Men darkness og jeg kunne hatt drammensmøte for oss selv så vet vi at det ikke kommer en haug pirater.. Ikke frekt ment mot folka dine Tonio, jeg ser humoren i utkledningen men jeg ville helst ikke flydd rundt i drammen med en haug pirater Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette, sikker på at de hadde kledd seg ut? Lenke til kommentar
Glin Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 De så jo skikkelig stillige ut jo, var gøyalt gjort.. Synes det er tøft gjort å gjøre slikt jeg, da blir det ikke så vanlig heller, ikke bare noen folk med vanlige klær som møtes for å gå rundt i en by, ikke vondt ment. Jeg synes Pirat klærne til disse to kjempe greie jentene var gøyalt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Gøyalt var rette ordet. På neste forumtreff så tar jeg på meg Batman-drakten min! \m/__(O_-)__\m/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå