Tonio Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jej.. Snittet til nå av de som helt sikkert kommer er ~på 15.5, det vi skal gjøre er å bare prate litt. Det kommer ikke til å skje noe stort. =) Bare for å være litt sosial en gang i blandt. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En gang iblandt? Virker som du er sosial med alle hullene dine tonio. Dont play that innoncent game.. Huh? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Er det hull er det håp. Kanskje jeg også kommer. Edit: Må jo dra og banke på rutene til darkness| en dag uansett... Endret 7. august 2005 av Goophy Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Enig med goophy! Got condoms? Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jej.. Snittet til nå av de som helt sikkert kommer er ~på 15.5, det vi skal gjøre er å bare prate litt. Det kommer ikke til å skje noe stort. =) Bare for å være litt sosial en gang i blandt. forum-møte? det blir jo helt feil.. kanskje bedre "HW-sosialtreff" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skulle gjerne kommet (som tidligere nevnt ), men dessverre kan jeg ikke... Tar 1 og en halv time med tog, og siden jeg er ferdig på skolen klokken tre så kommer jeg dermed ikke før halv fem (sett at det går et tog i rett tid, hvilket jeg tviler på). Dessuten har jeg skole. Skole=lekser på ettermiddagstid... Men jeg kommer en annen gangjeg Herr Brun skole? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hadde jeg vist om dette litt før kunne jeg ha tatt en tur helt ned til dere i hønefoss, men går ikke nå. SYND DET! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Veldig synd!^_~ Møtet ble kjempehyggelig, det ble tilsammen 8/9 stykker, og to av dem var kledd ut som pirater. Om noen av en eller annen grunn ønsker å se alle bildene som ble tatt på møte er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 OMG! Flere bilder, NÅ! Vil se flere av de kule piratene. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 That's so cute. Hva var du utkledd som da? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvem er på bildet Tonio? Kan ikke huske å ha sett de på hw før. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 De piratene må være RIAA sitt største mareritt. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ser ut som de to jentene der har fått i seg noe ja. Store mengder med et eller annet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ser ut som de to jentene der har fått i seg noe ja. Store mengder med et eller annet. Linkin Park? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nja, mulig, mulig. Men hvis du ser på øynene og kroppsholdningen så ser du at de er påvirket av et eller annet. Et sterkt stoff av noe slag. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nja, mulig, mulig. Men hvis du ser på øynene og kroppsholdningen så ser du at de er påvirket av et eller annet. Et sterkt stoff av noe slag. Sukker. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hvem er på bildet Tonio? Kan ikke huske å ha sett de på hw før. Hun ene er ikke medlem (til høyre) og hun andre er ikke såå aktiv, men kaller seg Ronja. Jeg kledde meg ikke ut, det var bare de to. Nisser. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hadde tenkt til å si noe veldig slemt om de jentene men lar være. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Neste gang dere skal ha karneval så si ifra da. Endret 10. august 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå