fredrikgr Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Så nettopp over hos ComputerSource.no at nye betadrivere for NVIDIAs grafikkort er tilgjengelig. Kilde: http://www.computersource.no/forum/viewtopic.php?t=19 Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 merka ikke noe ytelses forbedring for å si det sånn. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Ikke bra,gikk ned 50 marker.Fra 29.42 har ennå ikke prøvd 30.30 noen steder jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
pegg Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 alle detonator driverne kan lastes ned fra guru3d . jeg fikk dårligere fps i gta3 med 30.30 en med 29.42 jeg har ikke prøvd 30.82 driverne [ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-08-08 01:44 ] Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 forbanna ***** driver!!! min pc: asus geforce3 ti200 64mb, WinXp home, xp2000+@1725mhz, 512ddr, 80giga matrox disk og en lcd-skjerm eg lasta ned fra den sida som står nevnt lenger oppe her. innstalerte driveren.. deretter tenkte eg at eg restarta pc'en seinare, for no skulle eg spele stronghold over nettet... når eg va ferdig å spele gjekke g selfølgelig ut av spelet, men når pc'en egentlig var i windows, så var de heilt kvit skjerm, hmmm... tenkte eg og starta på nytt..de samme skjedde når eg kom inn i windows der... etter å ha restarta prøvd sikkerhetsmodus og styra på ei stund, gjekk eg og la meg, i dag stod eg opp, putta inn et geforce2 mx200 som eg har liggande, då kom eg inn i windows, tenkte som så at eg skulle innstalere den gamle vga-driveren til ti200, gjorde de, skrudde av pc'en og sette inn ti200 før eg starta på nytt, kom inn, samme problemet, kommer ikkje inn i windows, tenkte at då er de vel bare å sette inn mx200 igjen, gjorde de, men så hadde de samme skjedd der! æsj... noken forslag til kas fenomen ditta e? og kan de muligens vere driveren? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 NVIDIA Detonator 30.82 driveren er nå offisiell og WHQL sertifisert. De kan lastes ned fra http://www.nvidia.com eventuelt fra filseksjonen under http://www.tweakup.dk Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Ytelsen gikk litt ned, men synes at bildekavaliteten var bedre! Så jeg er fornøyd...! /Cyrus Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 11:49, brukernamn skrev:forbanna ***** driver!!!min pc: asus geforce3 ti200 64mb, WinXp home, xp2000+@1725mhz, 512ddr, 80giga matrox disk og en lcd-skjermeg lasta ned fra den sida som står nevnt lenger oppe her. innstalerte driveren..deretter tenkte eg at eg restarta pc'en seinare, for no skulle eg spele stronghold over nettet...når eg va ferdig å spele gjekke g selfølgelig ut av spelet, men når pc'en egentlig var i windows, så var de heilt kvit skjerm, hmmm... tenkte eg og starta på nytt..de samme skjedde når eg kom inn i windows der...etter å ha restarta prøvd sikkerhetsmodus og styra på ei stund, gjekk eg og la meg, i dag stod eg opp, putta inn et geforce2 mx200 som eg har liggande, då kom eg inn i windows, tenkte som så at eg skulle innstalere den gamle vga-driveren til ti200, gjorde de, skrudde av pc'en og sette inn ti200 før eg starta på nytt, kom inn, samme problemet, kommer ikkje inn i windows, tenkte at då er de vel bare å sette inn mx200 igjen, gjorde de, men så hadde de samme skjedd der! æsj...noken forslag til kas fenomen ditta e?og kan de muligens vere driveren? den enkleste løsningen er å formatere hardisken, eller så kan du ta vekk driverne ( i sikkerhets modus) og starte windows på nytt, og så innstallere nye drivere og starte maskinen på nytt med en gang. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Fikk økning fra 29.42 til 30.30 i 3Dmarks01se på mitt GF3Ti200... med klokking 8332poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå