PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei, vi har et sonyanlegg med DVD-skifter, Tuner og Nedfellbar skjerm i bilen. Imidlertid hørte det bare med to infrarøde høretelefoner, av typen MDR-IF0140. Hadde vært kjekt å ha tre. Den eneste nettbutikken jeg finner som fører denne høretelefonen er bilstero.no i Trondheim. Rimelig og greit, 400 kroner. Men spørsmålet er om det faktisk er mulig å koble på en ekstra, og om det finnes andre mulige høretelfoner. Innspill? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Ehm, jeg antar det består av dette ihvertfall: http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...l+Entertainment http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...l+Entertainment Usikker på hva slags TV-tuner det er. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sist jeg sjekka på bilstereo.no hadde de nettopp en slik pakke, og den har de sikkert ennå. Under står det at man kan kjøpe flere hodetelefoner som ekstrautstyr, og at det allerede følger med to fra før - så jeg regner med at det går an å bruke flere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Fulgte med to ja. Men jeg synes ikke de var så deilige å ha på hodet, går det med andre også? Nå hører det med at vi ikke kjøpte fra noen bilstereo.no, men fra den offisielle Sony-importøren som mente de var de eneste som kunne montere greiene også. Men synes bilstereo.no-siden så litt tvilsom ut... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå hører det med at vi ikke kjøpte fra noen bilstereo.no, men fra den offisielle Sony-importøren som mente de var de eneste som kunne montere greiene også. De sier ofte slikt. Hører rykter om at de tjener mer penger om de monterer det.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Helt sikkert. Ikke engang merkeverkstedet i tilknyttning til bilbutikken fikk montere det. Men samme kan det være.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fulgte med to ja. Men jeg synes ikke de var så deilige å ha på hodet, går det med andre også? Nå hører det med at vi ikke kjøpte fra noen bilstereo.no, men fra den offisielle Sony-importøren som mente de var de eneste som kunne montere greiene også. Men synes bilstereo.no-siden så litt tvilsom ut... At bilstereo.no er tvilsom? Ja vel, hehe det er samme firma som bilradiospesialisten trondheim.. Er vel norges største kjede på bilstereo, så tvilsomme er dem ikke, men om prisene er så gode som man skal ha det til er noe annet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 SYnes bare siden virket litt tvilsom, godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hehe, tenker du slik fordi det er type «design-design» og ikke et vanlig nettbutikk-design? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg synes ikke designet hadde noe med en seriøs nettbutikk å gjøre nei.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Noen som har greie på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå