Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sony Video-anlegg i bil

Anbefalte innlegg

Hei, vi har et sonyanlegg med DVD-skifter, Tuner og Nedfellbar skjerm i bilen. Imidlertid hørte det bare med to infrarøde høretelefoner, av typen MDR-IF0140. Hadde vært kjekt å ha tre. Den eneste nettbutikken jeg finner som fører denne høretelefonen er bilstero.no i Trondheim. Rimelig og greit, 400 kroner. Men spørsmålet er om det faktisk er mulig å koble på en ekstra, og om det finnes andre mulige høretelfoner. Innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fulgte med to ja. Men jeg synes ikke de var så deilige å ha på hodet, går det med andre også?

Nå hører det med at vi ikke kjøpte fra noen bilstereo.no, men fra den offisielle Sony-importøren som mente de var de eneste som kunne montere greiene også.

Men synes bilstereo.no-siden så litt tvilsom ut...

Lenke til kommentar
Fulgte med to ja. Men jeg synes ikke de var så deilige å ha på hodet, går det med andre også?

Nå hører det med at vi ikke kjøpte fra noen bilstereo.no, men fra den offisielle Sony-importøren som mente de var de eneste som kunne montere greiene også.

Men synes bilstereo.no-siden så litt tvilsom ut...

At bilstereo.no er tvilsom?

Ja vel, hehe det er samme firma som bilradiospesialisten trondheim.. Er vel norges største kjede på bilstereo, så tvilsomme er dem ikke, men om prisene er så gode som man skal ha det til er noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...