Sliver Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Har fått ansvaret for en server på skolen og sliter med en del ting. Vi har egen domene-server. Og mail sendt til (oss)domenet havner på vår win2k exchange server. Hvor finner jeg instillingene for administrator mail kontoen? Jeg vil gjøre sånn at automatiske feilmeldinger ikke blir mailet til han som var admin før, men til min e-mail. Vi har også mail adresser som [email protected] som ikke kommer til noen konto som heter info, men blir redirected til f.eks. [email protected]. Hvor finner jeg instillingene for dette? Vi bruker noe som heter x400. Hadde satt stor pris på om noen visste dette. [ Denne Melding var redigert av: Sliver på 2002-08-05 15:13 ] Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Ingen som har noen tips?? Lenke til kommentar
oltis Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Kan bare svare på spm. nr.2. Du må gå inn i arne sin konto og fjerne [email protected] som e- post på hans bruker og deretter legge den til deg. Tror det er alt som skal til. Evt. se på http://www.itpro.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå