Jannis-15 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 i "ytelse 3", der dere starter på AA i Q3, er det en skrivefeil, dere skriver "mens GeForce4 Ti4400 selvsagt troner aller øverst." i testen er det IKKE Ti4400 det er snakk om, men Ti4600..!! ville bare si ifra om denne feilen... :smile: Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Og grunnen til og ikke bruke mail var...? :wink: men tanken var god. det skal du ha for! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 skulle gjerne sakt det direkte til moderatorene jeg, om jeg viste hvem som var det...!! det står jo ingen steder hvem som er moderator!!! Edit: ooops, så ikke at det sto i testen hvem som hadde skrevet den... men uansett, moderatorer, er det ikke en fordel å lage en side der det står en oversik over hvem som er moderatorer??? da blir det sikkert også mindre tull i forumene når vi kan sende klagene direkte til dere, istedenfor å måtte poste det her på forumet, eller? [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-08-04 23:45 ] Lenke til kommentar
Howard Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Takker for opplysningen Jannis-15! Feilen er rettet nå! :smile: PS: En liste over personer med moderatorstatus finner du her. _________________ Howard www.hardware.no [ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-08-05 00:00 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 nå kommer dere vel sikkert til å banne meg for å ha vert "for pirkete", men i tabellen helt øvert og nederst i testen, hvorfor står det: Ytese1 Ytelse 2 Ytelse 3 glemt et mellomrom forran '1'. :smile: pirk pirk, vet det er VELDIG iriterende å bli pirket på, men plz, ikke 'kill' meg da... :wink: Lenke til kommentar
Howard Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hehe, du blir selvsagt ikke bannet for å gjøre oss oppmerksom på feil/mangler i artikler! Du burde jo heller blitt premiert, så nøye som du leser testene :smile: Istedenfor for å rette opp den ytterst lille feilen du nevner her, velger jeg heller å bruke tiden på å teste et par GF4-kort fra POV. Håper dette er iorden! :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 iorden? NEI! hehe, bare tuller.. :smile: bare fint at du tester flere grafikkort, da har jeg en grunn til å leve de neste dagene også... :wink: grafikkort er livet.. :smile: PS! om du har tid, hva synes du om min lille test av "Asus V8440 GeForce4 Ti4400" på hjemmesiden min? min aller førse test av et grafikkort.. bare om du har tid altså... bruk hellet tiden på å teste POV kortene... så slepper jeg å få hele hw.no på nakken pga forsinkelser i testen, hehe.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 en ting til, jeg vet ikke om dette bare gjelder meg, men under "Testoppsett" -> "Programmvare" er det en link til å laste ned "Aquamark", denne linken ville ikke fungere hos meg, jeg bruker "Download Accelerato Plus". Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 00:32, Jannis-15 skrev:en ting til, jeg vet ikke om dette bare gjelder meg, men under "Testoppsett" -> "Programmvare" er det en link til å laste ned "Aquamark", denne linken ville ikke fungere hos meg, jeg bruker "Download Accelerato Plus". Kopier linken og lim den inn i explorer. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 fungerer fremdeles ikke... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 User error? hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå