Gå til innhold

Til moderatorene, skrivefeil i test av GF4 MX460!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle gjerne sakt det direkte til moderatorene jeg, om jeg viste hvem som var det...!!

det står jo ingen steder hvem som er moderator!!! :evil:

Edit: ooops, så ikke at det sto i testen hvem som hadde skrevet den...

men uansett, moderatorer, er det ikke en fordel å lage en side der det står en oversik over hvem som er moderatorer???

da blir det sikkert også mindre tull i forumene når vi kan sende klagene direkte til dere, istedenfor å måtte poste det her på forumet, eller?

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-08-04 23:45 ]

Lenke til kommentar

nå kommer dere vel sikkert til å banne meg for å ha vert "for pirkete", men i tabellen helt øvert og nederst i testen, hvorfor står det:

Ytese1

Ytelse 2

Ytelse 3

glemt et mellomrom forran '1'. :smile:

pirk pirk, vet det er VELDIG iriterende å bli pirket på, men plz, ikke 'kill' meg da... :wink:

Lenke til kommentar

Hehe, du blir selvsagt ikke bannet for å gjøre oss oppmerksom på feil/mangler i artikler! Du burde jo heller blitt premiert, så nøye som du leser testene :smile:

Istedenfor for å rette opp den ytterst lille feilen du nevner her, velger jeg heller å bruke tiden på å teste et par GF4-kort fra POV. Håper dette er iorden! :smile:

Lenke til kommentar

iorden? NEI!

hehe, bare tuller.. :smile:

bare fint at du tester flere grafikkort, da har jeg en grunn til å leve de neste dagene også... :wink:

grafikkort er livet.. :smile:

PS! om du har tid, hva synes du om min lille test av "Asus V8440 GeForce4 Ti4400" på hjemmesiden min?

min aller førse test av et grafikkort.. :cool:

bare om du har tid altså... bruk hellet tiden på å teste POV kortene... så slepper jeg å få hele hw.no på nakken pga forsinkelser i testen, hehe..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-05 00:32, Jannis-15 skrev:

en ting til, jeg vet ikke om dette bare gjelder meg, men under "Testoppsett" -> "Programmvare" er det en link til å laste ned "Aquamark", denne linken ville ikke fungere hos meg, jeg bruker "Download Accelerato Plus".

Kopier linken og lim den inn i explorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...