bortevekk Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har bare hørt to sanger av henne, og jeg skal ærlig si at jeg finner de meget fengende! voff voff voff Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Likte live-versjonen bedre. "VOFF VOFF! *kdunk* ÅÅÅÅOOOHH!" Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har bare hørt to sanger av henne, og jeg skal ærlig si at jeg finner de meget fengende! voff voff voff 5352515[/snapback] hehe jeg hørt også bare to, men hun heelt sikkert har mere som kommer ut veldig snart Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Likte live-versjonen bedre. "VOFF VOFF! *kdunk* ÅÅÅÅOOOHH!" 5352520[/snapback] hehehe!! du! d er ikke morsomt !! hihi haha! stakkars Mira Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Du poster i ett forum med overvekt av hormonstappede "fjortissgutter" med trang til utløp for dem. Ikke annet å vente.. Synd at det er slik. Må da gå an å ta ting seriøst selv om det inkluderer en fin dame. Teoretisk.. I know.. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Eg syns musikken er helt elendig Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Eg syns musikken er helt elendig 5352645[/snapback] du får nok tro d du vil. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 jeg ler bare jeg hører navnet! er det noen som har film av når hun skulle "stagedive"? hahaha Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Filmen med stagedive finner du her : http://www.nrk.no/kanal/nrk_p3/5293493.html Endret 29. desember 2005 av << Alex >> Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) faen det er sånn loka farger... åssen fikser jeg sånn at det blir bra? jeg hørte bare at hun sa au.. edit : stakkars dame Endret 29. desember 2005 av Jimstar Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 hva mener du med *loka farger*? Du bør kanskje avspille videoen flere ganger for at den skal avspilles bra og uten hakk. Eller bare last den ned. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Ho har nok intelligens på linje med en død vannbøffel, men ho har fin rumpe... Verdt å se musikkvideoen om den kommer på tv, høre på sangen gidder jeg ikke;) Endret 29. desember 2005 av Øyh Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Headhunted, er den mest sexy videoen jeg har sett så langt! Men får ikke til å se den fra begynnelsen, hele tida kommer forseint til tv. Endret 29. desember 2005 av << Alex >> Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Ho har nok intelligens på linje med en død vannbøffel. Og dette sier du fordi? Kjenner du henne? Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) ja koffor d?? kjenner du henne? Endret 29. desember 2005 av << Alex >> Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hun er en skam for norsk musikk industri! 5351133[/snapback] du vet ingenting om henne 5352435[/snapback] Vel.. første gangen jeg hørte en sang av henne holdt jeg på å le meg halvt ihjel! De neste gangene jeg hørte musikken hennes ble jeg bare flau, og tenkte at stakkars norge fortjener ikke så dårlig musikk som det hun lager!! Hun er sikkert alt for mye påvirka av Shakira og alle de divaene i statene... Greit fin kropp, det har hun.. men kan hun synge?? Nei.... Endret 29. desember 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Likte live-versjonen bedre. "VOFF VOFF! *kdunk* ÅÅÅÅOOOHH!" 5352520[/snapback] hehehe!! du! d er ikke morsomt !! hihi haha! stakkars Mira 5352537[/snapback] Kongeeee..Hun er en stakkar Sukker på kneet? Endret 30. desember 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) (quote) Som du sier at *stakkars norge fortjener ikke så dårlig musikk som det hun lager* og der skal jeg spøre deg - hva egentlig har vi i Norge? Vi har ingen bra musikk! Vi har nesten ingenting. Og det er bra, at noen prøver å komme fram med gode musikk forslag, som hun Mira for eks. Ja, det finnes flere gode syngere her i Norge, men det er ikke nok, og jeg tror ikke at noen her på samme alder som meg bruker å høre på både de nye og gammle norske musikk, sånn som Wenche Ludviksen, Kurt Nilsen osv. Jeg liker ikke deres musikk. Jeg hører på rap, hard rock, litt metall og wild dance. Og av det her som jeg nettopp nevnt, finnes veldig lite i Norge. Og det er derfor Mira som du sier *påvirka* av shakira og de andre *divaene, hun er ikke påvirka av de, hun prøver kanskje å kopiere, eller å ta noe fra statene for å ha det her i Norge. Endret 30. desember 2005 av << Alex >> Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (quote) Som du sier at *stakkars norge fortjener ikke så dårlig musikk som det hun lager* og der skal jeg spøre deg - hva egentlig har vi i Norge? Vi har ingen bra musikk! Vi har nesten ingenting. Og det er bra, at noen prøver å komme fram med gode musikk forslag, som hun Mira for eks. Ja, det finnes flere gode syngere her i Norge, men det er ikke nok, og jeg tror ikke at noen her på samme alder som meg bruker å høre på både de nye og gammle norske musikk, sånn som Wenche Ludviksen, Kurt Nilsen osv. Jeg liker ikke deres musikk. Jeg hører på rap, hard rock, litt metall og wild dance. Og av det her som jeg nettopp nevnt, finnes veldig lite i Norge. Og det er derfor Mira som du sier *påvirka* av shakira og de andre *divaene, hun er ikke påvirka av de, hun prøver kanskje å kopiere, eller å ta noe fra statene for å ha det her i Norge. 5355930[/snapback] Haha, unnskyld at jeg ler, men dette stemmer overhodet ikke. Norge regnes som et av de virkelig store metall landene i verden. Jeg hører på metall og flere av favorittbandene mine kommer faktisk fra Norge. Dette ble riktignok litt off topic, men det får bare være når folk kommer med så feilaktige påstander som dette. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ingen bra musikk? Er jo kjent faktum at Norge har ein veldig viktig eksportartikkel innen musikk, og det er ikkje pop for å sei det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå