figure_02 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hu er pen, thats it Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 er enig i det,men pop er fortsatt en forkortelse for populær (musikk). Problemet er vel heller at alle bruker begrepet pop på musikk som f.eks Britney ja, jeg er klar over det. men det er de ferreste som nåtildags bruker det som en forkortelse. for de fleste har pop blitt en sjanger, som inneholder britney og madonna 4821418[/snapback] vi er vel i bunn og grunn enige, men det er jo alltids gøy å diskutere det. Uansett så er Mira Craig helt utrolig deilig...hu trenger ikke gjøre mye før jeg får satt opp speider teltet mitt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Heh, så ekkel du er Propaganda.... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Heh, så ekkel du er Propaganda.... 5173918[/snapback] du veit du digger det Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Yes hun er litt av et stykke hun:D Men kan ikke si at jeg digger musikken hennes akkurat. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 bilde av rompa? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Fant desverre ingen bilder av rompa til Mira Craig, men jeg blander fortsatt Mira med Mariah (Carey) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Muter man lyden er hun grei å høre på. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Og hun gjorde et stagedive som var, helt bokstavlig talt, på trynet. Men jojo. Litt av et støkke. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Har noen lagt merke til at noen ganger i musikkvideoen vet hun lissom ikke helt hvordan hun skal reagere, eller gjøre av lemmene sine (merk: Armer )Ser litt snodig ut. Ikke akkurat så veldig gjennomført, men fy faen hun er hot, JA! 4825013[/snapback] Det har jeg også merket, ser jævlig snålt ut . Tror bare egentlig ikke hun er så sinnsykt god til å danse, virker hvertfall sånn. Men who gives a damn, så lenge hun ikke skjuler bakdelen er jeg fornøyd EDIT: Leif... Endret 9. desember 2005 av Zyko Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 For the kids: http://www.break.com/articles/miracraigdive.html?t=4417 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Har ingen anelse når det gjelder musikken, men merket meg "stagedivingen" hennes forleden Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Har ingen anelse når det gjelder musikken, men merket meg "stagedivingen" hennes forleden 5276852[/snapback] Skulle akkurat til å nevne det samme. Samt bjeffegrytninga, da. Voff grynt! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Den bjeffinga er hva vi på fagspråket kan karakterisere som LOL Lenke til kommentar
riboflavin Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Mira har tydeligvis ikke peiling på hva som skal skje under et stagedive. :!: Hun må ha følt seg temmelig flau da hun hoppet rett i gulvet i spektrum i Oslo. Uff da, flaut Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det var så genialt! Spesielt når man hører lyden når hun smeller i gulvet. :!: Ellers er hun ganske deilig. Men stemmen irriterer meg en smule. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Broren min var faktisk sammen med henne for flere år siden. Når det ble kjent at hun var venn med Wyclef. Så jeg møtte henne for flere år sia. Hun er liten, men digg. Men helt ubrukelig på høyttalerne. Det var så kult å se henne hoppe, høre smellet, og lyden hun laget etterpå. Har sett den i loop flere ganger haha! Hun er vel norges svar på Jennifer Lopez eller noe. Deilig, men ubrukelig som sanger. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Får ikkje sett videoen Synes dama er rålekker! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 hu kan stagedive i senga mi anytime... greit, hu dreit seg ut, men hu er fortsatt deilig Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg syns hun egentlig driter seg nok ut ved å åpne munnen og "synge". Men men. Stagediver hun i senga di noen gang så pass på å bruke kondom. Man vet aldri hvor mange forskjellige sykdommer hun har fått pumpa i seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå