Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Sellout? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Standard R'n'B møkk, standard musikkvideo med masse halvnakne damer. Litt rompevrikking må til :_) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 boogieman er en dårlig sang men fy f**n for en smokin' dame!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Så du er generelt imot listepop? jess. Iron Maiden er populære og har hatt flere sanger innom listen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 å da blir det pop? :!: Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 å da blir det pop? :!: blir vel det da :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 pop er jo egentlig bare en forkortelse for populær,men det finnes jo selfølgelig andre sjangre også... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 det var nok det før. pop har blitt mere et begrep for musikk under kategorien britney og madonna. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Det fantes da pop før britney. Begrepet var der før også. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Boogieman er en rar og dårlig sang, men FYTTI HELVETE for en pen dame!Liker spesielt rompa hennes.... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 det var nok det før. pop har blitt mere et begrep for musikk under kategorien britney og madonna. er enig i det,men pop er fortsatt en forkortelse for populær (musikk). Problemet er vel heller at alle bruker begrepet pop på musikk som f.eks Britney Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hørte sangen for første gang i dag. (Den gikk rett før "metall" på ZTV. Der, det var unnskyldningen min) Synes ikke den var så ille jeg. Helt grei poplåt. Dama hadde en litt underlig/festelig stemme. Dessuten så digget jeg kroppen hennes. Godt å se at ikke alle popartistene er sykelig tynne. Hu hadde litt former. Alt i alt: Positivt overrasket! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Dama er helt utrolig pen, søt, vakker, og ikkeminst Steamin' Hot!! Boogeyman derimot synes jeg ikke er så spesielt bra, men som LarsP sa, helt grei poplåt ja.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 er enig i det,men pop er fortsatt en forkortelse for populær (musikk). Problemet er vel heller at alle bruker begrepet pop på musikk som f.eks Britney ja, jeg er klar over det. men det er de ferreste som nåtildags bruker det som en forkortelse. for de fleste har pop blitt en sjanger, som inneholder britney og madonna Lenke til kommentar
neb Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har noen lagt merke til at noen ganger i musikkvideoen vet hun lissom ikke helt hvordan hun skal reagere, eller gjøre av lemmene sine (merk: Armer ) Ser litt snodig ut. Ikke akkurat så veldig gjennomført, men fy faen hun er hot, JA! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Har noen lagt merke til at noen ganger i musikkvideoen vet hun lissom ikke helt hvordan hun skal reagere, eller gjøre av lemmene sine (merk: Armer ) Ja, irriterende og dårlig. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ingen tvil om det nei. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Stemmen hennes gir meg vibber jeg egentlig ikke burde få. Litt sånn transvestitt-utgaven av Shakira. Fengende melodi er det uansett. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Men hun er jo definitivt meget pen da Selv om jeg får mark av synginga... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Singel nr 2 kommer i begynnelsen av desember, sangen er litt kul, men har ikke så sans for videoen.. Er for mye ass-shaking osv, syns det blir litt teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå