Ṱormod Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hun har en stemme som høres ut som et troll. Hun vinner nok mye på utseende i karrieren. Helt grei musikk med litt nytenkning. "AI KÅÅÅM FÅÅÅR JOOOOOOOOOOOO" Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Det busemannsangen er grusom! Edit: duh Endret 8. august 2005 av Endre Lenke til kommentar
EVH Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 who let the dogs out? woff woff woff woff singelen hennes er sykt irriterende. men hun er jo dritpen. men veier desverre ikke opp =P Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hun ser bra ut, og syns sangen er litt fengende jeg..... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Utseende: Under middels med tanke på bransjen... Musikk: Grufull. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Bra rumpe, grusom stemme. støttes, listepop kryr det av sånt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg ble uvel når jeg hørte Boogieman. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gi en god forklaring på hvorfor den sangen er så jævli dårlig? Litt spesiell er den jo, ler litt av den men... Men pliis, i stedet for: blæææ, grufull, æsj for en dårlig sang... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har ingen god forklaring, jeg klarer bare ikke høre på den. For spesiell og rar musikk for min del. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gi en god forklaring på hvorfor den sangen er så jævli dårlig? Litt spesiell er den jo, ler litt av den men... Men pliis, i stedet for: blæææ, grufull, æsj for en dårlig sang... listepop. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Så du er generelt imot listepop? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Gi en god forklaring på hvorfor den sangen er så jævli dårlig? Litt spesiell er den jo, ler litt av den men... Men pliis, i stedet for: blæææ, grufull, æsj for en dårlig sang... Har vel egentlig med smak å gjøre rett og slett. De fleste hører på metal så da må man regne med at de syns hun er bæsj osv.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hun synger jo om at om noen bøller med henne så skal hun få busemannen til og ta familen din og hunden din og alle slektningene dine o.s.v! Goddamn voodoo poser. Endret 10. august 2005 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har vel egentlig med smak å gjøre rett og slett. De fleste hører på metal så da må man regne med at de syns hun er bæsj osv.. Jeg hører ikke på metall, men jeg synes hun er bæsj likevel. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Så du er generelt imot listepop? jess. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Mira Craig lager dårlig musikk. Nesten like dårlig som: "Amerie - 1 Thing" Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Mira FTW! [Edit] lagt til bilder Endret 1. september 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Det er mange som lager dårlig musikk. Lurer på åssen resten av albumet hennes blir. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Lekker dame med grautvokal fra helvete. Skikkelig mannsskit. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Standard R'n'B møkk, standard musikkvideo med masse halvnakne damer. Konklusjon: Mira Craig skiller seg ikke ut, hun lager samme møkkamusikken som halve USA. Dessuten er hun sellout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå