<< Alex >> Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du kommer sikkert til å like henne 5517703[/snapback] Hva baserer du det på? Dersom de to singlene "Boogeyman" og "Headhunted" er representative for resten av albumet må jeg si meg sterkt uenig. Musikksmak er fullstendig individuelt, vet du. 5549934[/snapback] Ikke bare Boogeyman og Headhunted men flere nye sanger og! Har du ikke hørt at plata er allerede ute i butikkene nå? Den har jeg fått! Og kan si at jeg ikke bortkastet 180 kr. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du kommer sikkert til å like henne 5517703[/snapback] Hva baserer du det på? Dersom de to singlene "Boogeyman" og "Headhunted" er representative for resten av albumet må jeg si meg sterkt uenig. Musikksmak er fullstendig individuelt, vet du. 5549934[/snapback] Ikke bare Boogeyman og Headhunted men flere nye sanger og! Har du ikke hørt at plata er allerede ute i butikkene nå? Den har jeg fått! Og kan si at jeg ikke bortkastet 180 kr. 5549988[/snapback] du betalte vel ikke seriøst 180 spenn for plata hennes? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Skiva er faktisk utrolig morsom. Minner meg litt om Hulk Hogan + Snoop Dogg. Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Du kommer sikkert til å like henne 5517703[/snapback] Hva baserer du det på? Dersom de to singlene "Boogeyman" og "Headhunted" er representative for resten av albumet må jeg si meg sterkt uenig. Musikksmak er fullstendig individuelt, vet du. 5549934[/snapback] Ikke bare Boogeyman og Headhunted men flere nye sanger og! Har du ikke hørt at plata er allerede ute i butikkene nå? Den har jeg fått! Og kan si at jeg ikke bortkastet 180 kr. 5549988[/snapback] du betalte vel ikke seriøst 180 spenn for plata hennes? 5550899[/snapback] Joda, hvorfor skulle jeg lyge? Inkludert to videoklipper med boogeyman og headhunted! Endret 4. februar 2006 av << Alex >> Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 trur sist gang jeg betalte 180 spenn for ei skive var back in the early 90's ... etter det så har jeg vel aldri betalt over 130 kroner for ei plate, så lenge det ikke er import... Lenke til kommentar
EJN Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Synes faktisk "Headhunted" er en ganske kul låt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 "Headhunted" er tøff. Syns "Trouble" var ganske kul også damtidamtitidamtida Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det lille jeg har hørt gir meg spasmer som svakt kan minne om inntak av en cyanidpille. Men seriøst sett, jeg liker ikke slik musikk. For min del blir det for.. falskt.. Jeg føler at musikken ikke lever. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 trur sist gang jeg betalte 180 spenn for ei skive var back in the early 90's ... etter det så har jeg vel aldri betalt over 130 kroner for ei plate, så lenge det ikke er import... 5552493[/snapback] Jeg kan legge til at jeg ALDRI har gitt mer enn 99kr for en plate Jeg fikk tak i den nye shiva hennes bare for å høre på noen av de andre låtene, var ikke begeistra for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg liker begynnelsen på Dinner in bed. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg liker begynnelsen på Dinner in bed. 5560936[/snapback] Ja, den er ganske koselig faktisk:-) "who make you" er ganske bra også! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg liker begynnelsen på Dinner in bed. 5560936[/snapback] Jeg liker hele sangen jeg! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 må bare svare helt erlig her...synes det låter rett og slett grusomt! men, pent å se på Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Har også forhørt meg rundt blandt mine venner om saken. Min mening er at musikken er helt forferdelig. Hun høres ut som en ku som skal føde en voksen elefant rett og slett. Mine venner sier ca det samme untatt mesteparten av jentene. De syns det er bra ? Virker som dette er musikk kvinner liker ? Heldigvis syns min kjære samboer det samme om meg så jeg slipper og høre på det. ( MIN ERFARING/MENING ) Noen andre med samme erfaring her ? Ett flertall av mine bekjente har samme erfaring her. Men for all del. De som liker musikken må da bare høre på den for min del. Og Mira Craig må bare stå på og lage musikk. Smaken er som baken folkens Peace. Endret 6. februar 2006 av RockFord_ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Virker som dette er musikk kvinner liker ? 5562521[/snapback] Ja, Stine, Hanne:) og <<< Alex >>> liker det så ligger nok noe der altså. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, det er kun kvinner som liker musikken, ja og Alex da. Jeg og Hanne representerer alle kvinner. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, det er kun kvinner som liker musikken, ja og Alex da. Jeg og Hanne representerer alle kvinner. 5562705[/snapback] er forskjell på KUN kvinner og ALLE kvinner.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tja, blant mine bekjente er det ganske motsatt. Jeg syns det er finfin musikk, fruen er ikke særlig begeistret. På jobben er det to med utovertiss som mener det er bra, og en utovertiss og en innovertiss som mener det er relativt dårlig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, det er kun kvinner som liker musikken, ja og Alex da. Jeg og Hanne representerer alle kvinner. 5562705[/snapback] er forskjell på KUN kvinner og ALLE kvinner.. 5562725[/snapback] Nei, itte her inne. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 De fleste jeg kjenner, med "utovertiss" (som psilo så pent kaller det) eller ikke, synes det er fin musikk... Forstår meg ikke helt på de som mener hun høres ut som en brunstig kamel m.m. Hvor mange her har hørt gjennom hele albumet hennes? Sier absolutt ikke at dere tar feil... eller ehm, jo det gjør jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå