Gå til innhold

Hva syns dere om musikken til Mira Craig?

Anonym234

Anbefalte innlegg

Du kommer sikkert til å like henne  :thumbup:

5517703[/snapback]

Hva baserer du det på? Dersom de to singlene "Boogeyman" og "Headhunted" er representative for resten av albumet må jeg si meg sterkt uenig.

Musikksmak er fullstendig individuelt, vet du.

5549934[/snapback]

Ikke bare Boogeyman og Headhunted men flere nye sanger og! Har du ikke hørt at plata er allerede ute i butikkene nå? Den har jeg fått! Og kan si at jeg ikke bortkastet 180 kr. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5517703[/snapback]

Hva baserer du det på? Dersom de to singlene "Boogeyman" og "Headhunted" er representative for resten av albumet må jeg si meg sterkt uenig.

5549934[/snapback]

Ikke bare Boogeyman og Headhunted men flere nye sanger og! Har du ikke hørt at plata er allerede ute i butikkene nå? Den har jeg fått! Og kan si at jeg ikke bortkastet 180 kr. :)

5549988[/snapback]

du betalte vel ikke seriøst 180 spenn for plata hennes?

Lenke til kommentar

5517703[/snapback]

5549934[/snapback]

5549988[/snapback]

du betalte vel ikke seriøst 180 spenn for plata hennes?

5550899[/snapback]

Joda, hvorfor skulle jeg lyge? :)

Inkludert to videoklipper med boogeyman og headhunted!

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
trur sist gang jeg betalte 180 spenn for ei skive var back in the early 90's :p ... etter det så har jeg vel aldri betalt over 130 kroner for ei plate, så lenge det ikke er import...

5552493[/snapback]

Jeg kan legge til at jeg ALDRI har gitt mer enn 99kr for en plate :tease:

Jeg fikk tak i den nye shiva hennes bare for å høre på noen av de andre låtene, var ikke begeistra for å si det sånn..

Lenke til kommentar

Har også forhørt meg rundt blandt mine venner om saken.

Min mening er at musikken er helt forferdelig. Hun høres ut som en ku som skal føde en voksen elefant rett og slett.

Mine venner sier ca det samme untatt mesteparten av jentene. De syns det er bra ?

Virker som dette er musikk kvinner liker ?

Heldigvis syns min kjære samboer det samme om meg så jeg slipper og høre på det.

( MIN ERFARING/MENING )

Noen andre med samme erfaring her ? Ett flertall av mine bekjente har samme erfaring her.

Men for all del. De som liker musikken må da bare høre på den for min del. Og Mira Craig må bare stå på og lage musikk.

Smaken er som baken folkens :love:

Peace.

Endret av RockFord_
Lenke til kommentar

De fleste jeg kjenner, med "utovertiss" (som psilo så pent kaller det) eller ikke, synes det er fin musikk...

Forstår meg ikke helt på de som mener hun høres ut som en brunstig kamel m.m. Hvor mange her har hørt gjennom hele albumet hennes? Sier absolutt ikke at dere tar feil... eller ehm, jo det gjør jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...