Vagaprog Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 det eneste som er "fint" med henne...er puppane.....med andre ord, SøPPel.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 det eneste som er "fint" med henne...er puppane.....med andre ord, SøPPel.... 5456131[/snapback] Enig. Sangen Headhuntet er bare søppel, må jo skifte kanal :O Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har aldri hørt musikken hennes, men så da ho prøvde å hoppe ut mot publikum Dret seg skikkelig ut der, gitt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) CD-en står på nå, og jeg liker absolutt det jeg hører. Det er virkelig forfriskende med en såpass dyp og kraftig stemme, men jeg skjønner godt at det kan bli for spesielt for enkelte. Men, to tomler opp fra meg, iallefall. Edit: Får skikkelig Monkey Island/Gabriel Knight-feeling av noen av sangene. Endret 23. januar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 jeg syns det blir for mye jeg ass... kanskje noe av det samma greiene jeg har med Crunk, funker når jeg er drita ... får vel kanskje teste det... i mellomtiden så er det mute når hu er på tv, men video'n spiller selfølgelig Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Må få kjøpt meg cd'en jeg også. Treghet. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Synes plata er veldig fin jeg! Absolutt ikke det jeg forventet etter å ha hørt de to singlene på radio/tv. Hun har blandet mange sjangre inn i dette albumet og har en helt udefinerbar stil. Noen av sangene er veldig inspirert av norsk folk andre preges av mer østlige lyder. Folk som påstår at hun ikke kan synge tar alt for feil. Dama har en sykt variert stemme som kan synge fløyelsmykt og søtt så vel som mektig og rungende. Har hørt henne synge uten mic før, det er først da det gikk opp for meg hvor flink hun er. Er det "Dinner in bed" du mente angående MonkeyIsland, Psilocybe? Helt klart en av mine favoritter på dette albumet! More Fire, Snake Charmer og Huldra2 er også knall! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 MI-feelingen fikk jeg fra Intro og Dizzy outro. Veldig Voodoo-lady sound på begge de to. Jeg er helt enig med deg, More fire, Snake charmer og Huldra-sangene er utrolig flotte. Jeg har dog mer sansen for Huldra I enn II. Boogeyman og Headhunted syns jeg egentlig er to av de svakere sangene på platen, selv om førstnevnte absolutt er catchy. Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Kjøpt plata igår på mix. Noen av sangene er bra! Som for.eks. more fire, headhunted, who make youh og selvsagt boogeyman. Kommer sikkert til å like flere etter hvert. Lykke til! mira. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 av en eller annen grunn hadde jeg ikke no annet å gjøre enn å se på svisj her om dagen... så jeg fikk med meg mira craig video'n 2 ganger.... jeg syns den sangen er så dårlig jeg ass...then do u want this job eller hva den heter...eneste som er bra er dama...sjarmtroll x 10! Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) here u go, nå liker jeg "who make you" - det er Hawaii musikk Også Trouble og Shake charmer Endret 28. januar 2006 av << Alex >> Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Platene hennes har jo fått veldig bra kritikk da... Kanksje jeg burde høre litt mer på damen... Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Platene hennes har jo fått veldig bra kritikk da... Kanksje jeg burde høre litt mer på damen... 5515351[/snapback] Du kommer sikkert til å like henne Endret 29. januar 2006 av << Alex >> Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Mira har en sånn "magisk aura" som tar meg hele tida når jeg hører på musikken hennes - kan ikke sei at hun spiller dårlig, jeg er uenig med min tidligere pm'n. Skønner ikke helt selv, hva er bra i sangene hennes, men noe ER magisk i de - det er helt sikkert Kan gi 9 av 10 poeng! Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har ikke hørt så mye av Mira, men det jeg har hørt var dårlig. Det er ganske logisk at folk som ikke liker Listepop ikke liker musikk til Mira heller da er ikke det logisk? Ble ikke noe imponert over utseende hennes heller jeg da men. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Vil ikke akkurat si at musikken hennes er "listepop", egentlig. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Vil ikke akkurat si at musikken hennes er "listepop", egentlig. 5549819[/snapback] Det er populært og ligger på 'hitlister', hva ellers skulle det være? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Så, det vil si at band som Dimmu Borgir, Satyricon, Iron Maiden, Metallica, Megadeth og tilsvarende også er "listepop", siden de har vært høyt oppe på VG-listen? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Japp, listetpop er ikke en sjanger i mine øyne, mer en popularitetsbenevnelse. Men for all del, folk må da få ha forskjellige syn på ting (vet at de fleste kommer til å si seg uenig med meg i dette). Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du kommer sikkert til å like henne 5517703[/snapback] Hva baserer du det på? Dersom de to singlene "Boogeyman" og "Headhunted" er representative for resten av albumet må jeg si meg sterkt uenig. Musikksmak er fullstendig individuelt, vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå