Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Spent på hvordan albumet hennes er. Endret 30. desember 2005 av Stine Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hmm, hun synger om boogieman og bjeffer i sangene sine lissom Hun har jo en stemme som skiller seg litt ut, skulle ikke forundre emg t vi får høre en del fra henne. Når kommer albumet? eller er det ute? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Tror det kommer i slutten av August. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Den der Boogieman sangen er helt grusom. Æsj! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Boogeyman sangen er helt grei... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Den der Boogieman sangen er helt grusom. Æsj! 2nd Liker ikke den jeg heller. Fysjom. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bra rumpe, grusom stemme. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bra rumpe, grusom stemme. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hun har ikke grusom stemme, ble faktisk litt imponert over henne live, sangmessig altså... fin rumpe har hun også.. rett og slett meget pen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Utrolig uinteressant musikk... fikk hun i vrangstrupen allerede i intervjuet "almost famous" som var i Spirit(?) for noen år siden... Virker ikke helt ok skrudd sammen Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ... men har på følelsen av at gutter liker mira craig bedre enn jenter.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) ... men har på følelsen av at gutter liker mira craig bedre enn jenter.. Eh.. Mira Craig = Jente. Ergo: Liker jenter bedre enn jenter... ? (Yeah yeah, du mente sikkert at gutter liker henne bedre enn andre jenter...) EDIT: Jeg er trøtt, da blir det trøtte poster. Endret 8. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ... men har på følelsen av at gutter liker mira craig bedre enn jenter.. Eh.. Mira Craig = Jente. min tur. TLZ, hæ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) ... men har på følelsen av at gutter liker mira craig bedre enn jenter.. Eh.. Mira Craig = Jente. Ergo: Liker jenter bedre enn jenter... ? (Yeah yeah, du mente sikkert at gutter liker henne bedre enn andre jenter...) EDIT: Jeg er trøtt, da blir det trøtte poster. *Knock knock* GUTTER LIKER MIRA CRAIGH BEDRE ENN JENTER LIKE MIRA CRAIG. Endret 8. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 EDIT: Jeg er trøtt, da blir det trøtte poster. ^^ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvem er Mira Craig? Nettop. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hun synger ganske greit! På tide med noe annet enn det som kommer ut av norge for tiden. Bjeffingen gjorde susen her ihvertfall. Vet kem hun er forresten fra way back. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Mente egentlig musikken, og ikke utseende hennes da, gutter...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå