Bojah Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) nå har jeg nesten satt sammen en gaming-PC, men vet ikke hvilket RAM som passer. Dette er hovedkortet Jeg satser på 1GB og kommer ikke til å overclocke. Endret 7. august 2005 av Bojah Lenke til kommentar
makk3n Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Denne kanskje ? Geil 1.0GB (2x512MB) DDR PC3200 400MHz Value CL2.5 5nS 2.55-2.95V Dual Channel Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dette tar vi i RAM-kategorien. ##Flyttes## Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dersom du ikke skal overklokke med ditt Asus A8N SLI, vil Value-brikker fra de forskjellige store produsentene være midt i blinken. Det du da skal se etter, er: PC3200 DDR SD RAM. Kan også betegnes som DDR400 istedetfor PC3200, samme greia.. 2x512MB, eller 1x1024MB, alt ettersom hvor mye du tror du vil oppgradere senere. To brikker på 512MB hver vil oftest være billigst, og med hovedkortet ditt kan du senere kjøpe et likt sett med RAM-brikker, for å få totalt 2GB. Da vil jeg anbefale deg Corsair Value Kingston Value OCZ Value Crucial Geil Value alt ettersom hvor du skal kjøpe RAM. Alle disse produsentene lager også betydelig dyrere RAM-brikker, der tilgangstidene er presset nedover for å oppnå noen få prosent ekstra ytelse. Dette er ikke noe du kommer til å merke, med mindre du kjører benchmarks som viser den lille forskjellen, så Value-RAM skulle holde fint for deg. Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 så alle PC3200-brikker passer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå