Gå til innhold

Noen spørsmål om vannkjøling

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å få vannkjøling til cpuen min, men jeg har aldri vært borti vannkjøling før. Jeg har bygd en del pcer og har litt greie på pc, og jeg lurer på ville det vært for vanskelig for meg å sette inn vannkjøling. Jeg har lest om folk som har fått lekasje og greier, og jeg lurer på om dette er for komplisert for meg?

Ville et sett som dette være nok, eller hva burde jeg kjøpe? link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ser litt på BigWater tråden så ser du at det er en klar sammenheng mellom pris og kvalitet på vannkjølingsutstyr.

Selvfølgelig kan du montere det selv, men du må bare passe på å gjøre alt riktig og sjekke at det ikke er lekkasjer før du starter PCen.

Om bruksanvisningen er god i det settet vet jeg ikke, da jeg ikke har det. Men uansett skal du kunne få hjelp her på forumet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

om du vil ha stillegående, enkelt og montere, og god kjøling - vannkjøling til en temmelig fin pris,- sjekk ut Zalman Reserator 1

Lenke til kommentar

Ja den koster litt mer.

Så det blir jo i såfall snakk om prioritering, avhengig av flytter mye på PCen...

Jeg personlig flytter aldri på min, så for min del ville det vært naturlig å kjøpe den blå utgaven (med mindre det er flere forskjeller)...

Lenke til kommentar
Ja den koster litt mer.

Så det blir jo i såfall snakk om prioritering, avhengig av flytter mye på PCen...

Jeg personlig flytter aldri på min, så for min del ville det vært naturlig å kjøpe den blå utgaven (med mindre det er flere forskjeller)...

Det følger med VGA- og chipset- vannblokk i tillegg til blå væske.

Endret av Pels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...