Zipp0 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hei, skal bygge meg pc og skal kjøpe et nytt kabinett, siden økonomien denne gangen er bedre, så skal jeg kjøpe et Lian li kabinett. da jeg fant et jeg likte Lian Li PC-V1000B, så la jeg merke til at det er et som ser nesten helt likt ut, Lian Li PC-V1200B. det eneste jeg kunne se var at v1200b var litt større, er det flere ting som jeg ikke har lagt merke til? Det dere sier her avgjør hvilket kabinett jeg kjøper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg la ikke merke til noe annet en det som du skrev, men jeg er ikke så veldig kjent med LianLi. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) "Med unntak av dybden er dette kabinettet likt PCV1000B. De ekstra 10cm i dybden gjør at dette kabinettet også tar E-ATX hovedkort. Kabinettet har også avstivere for ekspansjonskort." E-atx? hva er dette for en standar? noen som vet hva AMD64 standaren er? EDIT: Fant det ut selv (google) det er for dual CPU, noe jeg ikke føler noen trang til å ha! Endret 9. august 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Eg valgte pcv1200 p.g.a.ein del betre plass til nesten samme prisen. Betalte noko sånt som 100kr meir for 1200 enn for 1000. Viss du har tenkt til å ha vannkjøling ein gang i framtiden, så hadde eg gått for 1200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå