Gå til innhold

Norton IS Blokker bilder?


Cerwell

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Mitt problem:

Med Norton Internet Security blir enkelte bilder på web blokkert. (Uten tydelig mønster)

Med NIS disabled så går det så det suser.

Finner ikke noen passende config for dette.

 

Har guruene her inne noen forslag?

 

_________________

NTCG.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: Cerwell på 2002-08-04 23:51 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er IE du bruker så kan det hende det legger flere "regler" for den inne i firewallen, Ps, sikkert det samme for andre nettlesere å men, du opner brannmuren, og går dit alle programme er på en liste på hva de har lov til ut på nettet, som en kompis hadde ver det IE var nevnt 4-5 ganger minst med forskjellige regler, slett alt som har med IE og gøre på regler i brannm. og da vil brannm. spørre deg mestegang du opner nettleseren, funka hos han med samme probbe.

Lenke til kommentar

Er stygg nå, men har du foreldrestyringsfunksjonen på? :grin: Dette kan hindre bilder fra enkelte servere.

 

Ad blocking kan også stoppe bilder, disse funksjonene forteller deg hvilke servere som er blokkert. Du kan også sjekke om du har noen servere på restricted list, slik at den sperrer all trafikk på disse serverne.

 

Har selv hatt problemer med at ad blocking stopper enkelte logoer o.l. på nettaviser.

Lenke til kommentar

Hei og takk for mange svar!

 

Powerpc:

Kun et tilfelle av rules for IE, og alle oppføringer er "Permit", så den er grei.

 

Substeve:

Så vidt jeg vet, så kan Norton stope anims fra å loope uendelig. De vises vel fortsatt. Uansett,- Anims er ikke noe problem. (Funksjonen er Av)

 

m-kane:

Tror ikke den står på. Skal ringe mamma å høre :smile:

(25 år. Klare å ringe selv nå)

 

Ad blocking: Av

Restricted Servers: Ingen definert. (Mrk. Kun noen bilder nekter. Html og annet skit vises fult.)

 

Og igjen,- Takk for svarene. Nå skal jeg fortsette å grave :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...