aughii Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sitter og ser på komplett. Hadde egentlig lyst å betsille et Abit AS8, I865P, Socket-775 men de er utsolgt og det haster litt med å få bestilt. Hvordan tror dere dette vil funke? Jeg har aldri vært borti EPoX? Erfaringer ne1? EPoX EP-5EPAJ, I915P, Socket-775, ATX 4XSATA, GbLAN, DDR400, Lyd, PCI-Ex16 - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307769&cks=PRL Thx! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har ingen erfaring med hovedkortet du linker til, men har hatt 2 andre Epox hovedkort. Mitt nåværende valgte jeg etter at jeg hadde hatt problemer med 4 av 8 abit kort, Epox var ikke så fullspekket med porter og utstyr, men dønn stabilt og overklokket sinnsykt bra! Med samme prosessor klokket abit kortet FSB til 215-220MHz, Epox kortet klarte 235MHz!! Jeg kommer nok til å vurdere Epox neste gang også dersom de har en modell som passer til mitt prosessor valg. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Morgen Har hatt 3-4 Epox (amd) hovedkort.Aldri hatt noe problemer med noen av de. Sitter på 9NPA+ sli nå.(socket 939) Regner med at Epox sine Intel kort er vel så bra som amd kortene. Stabile,bios for overklokkere,endel extras på selve hovedkortet,virker "skuddsikker" /jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå