Yahya Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Utvendige Dimensjoner: 200x400x375mm (BxHxD) Rammeverk: 12x12mm Alu stang Ytre kledning: front: 4mm børstet stål, resten av kabinettet 1,5 mm børstet stål. Boksen skal skrus sammen med M3,M4 og M5 Umbraco skruer i forskjellig størrelse. Stort sett hele greia skal lyd og varmeisoleres fra hverandre. Trenger gummi ringer (o-ringer) som i størrelser som passer maskin skruene, men jeg har fortsatt ikke funnet de, noen som vet hvor? Folk må bare si fra hvis de kommer på et genialt forslag til prosjekt navn og. Til nå har jeg stort sett brukt stikksag for å kappe opp alu stanga, har også gått til innkjøp av "extra large reinforced" metall kutte blader til dremelen for kapping i platene, Alt av materialer er på plass utenom, skruene. Sverdrup Hanssen Spesialstål var i godt humør dagen jeg var innom så jeg fikk en del gratis. 6 Meter alu stang, og 0,7m^2 med 2,0mm fikk jeg. Hovedplaten, 2x1m 1,5mm børstet stål, kostet 1000,- Skisse tegninger og sketchup bilder kommer snart Treboksen bak er 32x80x70cm (BxHxD) Ja, det er skjeivt, venter ennå på skruene Endret 8. august 2005 av Yahya Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hmmm, ser ut som om du har tenkt godt igjennom dette så jeg tror det kan bli ganske bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 enig, dette ser temmelig bra ut. Bare ikke bli FOR ivrig og gjør noe forhastet, ta deg god tid og tenk gjennom alt du gjør! STÅ PÅ Lenke til kommentar
Yahya Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har 10 uker på meg, å bli ferdig med det, og jeg har planlagt dette siden februar i år så... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 høres bra ut Lenke til kommentar
Yahya Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Yay, endelig fått skruene. Må bare få låne meg et kamera så jeg får tatt bilde av skruer for 800 kr :O dyrt prosjekt dette her Lenke til kommentar
galskab Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Yay, endelig fått skruene. Må bare få låne meg et kamera så jeg får tatt bilde av skruer for 800 kr :O dyrt prosjekt dette her litt? bilder er fint ja hvor skal du kjøpe o-ringene? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 biltema og clas ohlson har o-ringer. det har også alle jernvareforretninger og bilrekvisitaforretninger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Eller bare den lokale rørleggern.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva er budsjettet for dette prosjektet? Til nå ser jeg 1800kr, eller tar jeg feil nå? Kan nok bli bra dette, høres ut som om du har hatt lang tid på å tenke igjennom prosjektet, og jeg håper du får like bra resultat som du ønsker Prøver meg med navneforslag igjen jeg: Brush Box Brushed Box Steel-Tin SteelBox Det var det jeg kom på i farten, kommer jeg på noen bedre slenger jeg dem inn også (PS: Navneforslagene kan bøyes sånn at du passer bedre ) Lenke til kommentar
Yahya Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) metallet 1000,- skruer,muttere, osv 856,- dremel/stikksag blader ca. 150,- totalt 2006,- Så altså Endret 21. august 2005 av Yahya Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 sinnsykt dyrt da men blir sikkert fett dette Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det her ser ut til og bli et solid projekt vis du gjenomført planen din! Men det kommer til og ha litt vekt da! Jeg tipper på at du vill komme opp i ca 25kg med hardware Lenke til kommentar
Yahya Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Vekt er urelevant, størrelsen som teller, jeg skal ikke springe rundt med denne tingen, jo tyngre og mær massiv den er jo bedre er kvalitets følelsen og den ligger stabilt i evt. en bil som kjører over fartshumper for å komme til neste LAN. Endret 21. august 2005 av Yahya Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ohh. det kan ikke bli noe annet en pent! Dyre skruer! Lenke til kommentar
Yahya Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg ble altså ikke ferdig til høstferien, men jeg har kommet merkbart lenger Rammeverket er nå en del istedenfor mange løse stenger, jeg har borret og gjenget ud alle fester og skrud rammen sammen jeg har også tatt noen bilder, beklager at disse kom så sent. Vifta er 120mm stor NYE BILDER! :O Her er stort sett alle skruene, muttere og raiserene jeg skal bruke, glemte en pose men... Endret 25. oktober 2005 av Yahya Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det ble fint det der Tatt litt vel lang tid, men bedre sent en naldri sier nå jeg.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Blir tøft det der :M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå