mushi Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) For en stund tilbake fant jeg et online-spill hvor poenget var å bygge en bru som var bæresikker nok til at et tog kunne kjøre over. Er 2d spill sett fra siden. Kan huske at det var svart/hvitt (ikke 100% sikker). Bruen ble bygget av streker som ble tilkoblet med prikker, dette skulle fårestille bjelker. Er sinnsykt morro, men kan ikke finne det igjen! kunne noen ha hjulpet meg? fant det Endret 7. august 2005 av mushi Lenke til kommentar
herpel Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Noe ala dette du tenker på? Men denne er ikke online etter hva jeg kan huske... morro er det læll! Link Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har spilt spillet du meneter tror jeg. Det var en stund siden, før jeg fikk nett, på min Pentium II. Noen har sikkert laget en online versjon av dette. Den exe filen jeg spilte het BridgeBuilder tror jeg. Google litt så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bridgebuilder, Pontifex 1/2, Bridge It (sistnevnte kun for nyere nVidia kort) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kom til level 4 jeg men det sa det stopp for min IQ. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 ah jeg har klart hele bridgebuilder, mange syyke broer, broer som raste sammen bak toget hele veien. men man må vel laste det ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå