Mammuten Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Heisann! Som topic sier, så skal jeg ha ny spiller i bilen min. Jeg vil ha: DAB Mp3 Subwoofer utgang Front og bak-forsterker utganger og om mulig: DVD avspilling. Og isåfall: Utgang til MINST 2 tv'er. Pris: ca 3500-4000, Hvis det lar seg gjøre. Noen som vet om noen bra Blaupunkt eller lignende? Og, lønner det seg og kjøpe i tyskland? Noen som kan hjelpe? Tusen takk for hjelpen. Mvh: Mammuten Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Heisann! Som topic sier, så skal jeg ha ny spiller i bilen min. Jeg vil ha: DAB Mp3 Subwoofer utgang Front og bak-forsterker utganger og om mulig: DVD avspilling. Og isåfall: Utgang til MINST 2 tv'er. Pris: ca 3500-4000, Hvis det lar seg gjøre. Noen som vet om noen bra Blaupunkt eller lignende? Og, lønner det seg og kjøpe i tyskland? Noen som kan hjelpe? Tusen takk for hjelpen. Mvh: Mammuten Til den prisen kan du faktisk GLEMME å få det du spør etter til den prisen.. Og finner du noe er det sannsynligvis noe som tilsvarer prisen, og det er ikke bra. Du kan jo også spørre deg selv hvorfor du vil ha DAB? Når det gjelder dvd-spiller så har ikke disse nødvendigvis mer enn en skjermutgang, men du kan dele denne utgangen til flere skjermer, så det er nok ikke noe problem. Så du må nok finne noe å prioritere her, og gå utifra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå