Gå til innhold

Hvor finner man linser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du bør oppsøke optiker, selv for "tullelinser".

det er visstnok mye dritt, urene linser, dårlig kvalitet som kan gi skader o.l. blandt de litt mer userriløse som selger slike tullelinser. Går du til en optiker vet du iallefall med litt mer sikkerhet at det du får er litt bedre kvalitet..

Lenke til kommentar

Og ikke nok med det, ihvertfall linser med styrke har forskjellige fassonger. Jæskli ubehaglig å bruke linser som egentlig ikke passer, det har jeg gjort. Det er også kjekt å få "opplæring" i det. Og senere kan du få linser sendt i posten, og bestille (og betale) over nett. :)

Kan være anderledes med slike "tulle"linser da.

Lenke til kommentar
forresten er det lurt å starte med endags-linser, for så å gå videre til månedslinser eller no lignende:) men husk at endags-linser kan bli ganske kostbart i mengden.

Det er ikke så grusomt mye dyrere, men det er mye enklere å styre med. Jeg slet alltid med at månedslinsene fikk et proteinbelegg den siste uka som jeg ikke klarte å vaske vekk. Mulig jeg ikke var flink nok med vaskingen tidligere. Dagslinser er i alle fall utrolig kjekt. Mister du en gjør det ikke så mye som med månedslinser f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...