F.Mackey Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor finner man linser? altså sånne linser man bruker på øunene, tenker da mest på slike uten styrke med røde øyne/helt hvite/katteøyne og slikt. Noen som vet? Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 nettbutikk jeg tenkte på Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 du bør oppsøke optiker, selv for "tullelinser". det er visstnok mye dritt, urene linser, dårlig kvalitet som kan gi skader o.l. blandt de litt mer userriløse som selger slike tullelinser. Går du til en optiker vet du iallefall med litt mer sikkerhet at det du får er litt bedre kvalitet.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Og ikke nok med det, ihvertfall linser med styrke har forskjellige fassonger. Jæskli ubehaglig å bruke linser som egentlig ikke passer, det har jeg gjort. Det er også kjekt å få "opplæring" i det. Og senere kan du få linser sendt i posten, og bestille (og betale) over nett. Kan være anderledes med slike "tulle"linser da. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Ok, tar deres råd da og heller besøker en optiker, takk for hjelpen. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Du bør uansett besøke en optiker og få teste om du tåler å ha linser.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Du bør uansett besøke en optiker og få teste om du tåler å ha linser.. Hvar jo det jeg skrev.... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 nettbutikk jeg tenkte på tror du bør dra til en optiker heller. litt mer sikkert Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Han har jo sagt at han skal det ffs! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg vil anbefale at du drar til en optiker edit: klarte ikke å dy meg Endret 7. august 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil også anbefale det Kan vi snart slutte med det no? har fått svaret nå. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 forresten er det lurt å starte med endags-linser, for så å gå videre til månedslinser eller no lignende:) men husk at endags-linser kan bli ganske kostbart i mengden. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har aldri brukt endagslinser, bare en passer på og gjøre som optikeren sier skal det gå bra! Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 forresten er det lurt å starte med endags-linser, for så å gå videre til månedslinser eller no lignende:) men husk at endags-linser kan bli ganske kostbart i mengden. Det er ikke så grusomt mye dyrere, men det er mye enklere å styre med. Jeg slet alltid med at månedslinsene fikk et proteinbelegg den siste uka som jeg ikke klarte å vaske vekk. Mulig jeg ikke var flink nok med vaskingen tidligere. Dagslinser er i alle fall utrolig kjekt. Mister du en gjør det ikke så mye som med månedslinser f.eks. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva sier optikeren på at man bestiller fra nett da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Foreslår at du tar turen til en optiker. Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Foreslår at du tar turen til en optiker. jeg også... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Foreslår at du tar turen til en optiker. jeg også... Funny...... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 evt. for å høre om de kan anbefale noen seriøse nettsider? (selv om de sannsynligvis ikke vil gjøre det selvsagt ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå