Stig Flem Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Heisann, har tenkt å kjøpe meg en ny skriver - har en godt brukt HP815 Deskjet, men er nå klar for noe med litt mer fres i.. Noen som har erfaringer med skrivere i 2000 kroners klassen? Eller i det hele tatt - noen som kan abefale noe? PLEASE reply på denne meldingen da, vet ikke hva som er bra.. HP eller Canon... !!!! Hilsen Forvirret Skriver-kjøper Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Når det gjelder utskriftskvalitet så har Epson alltid vært blant de aller beste. Billige er de også. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Du har vel allerede nevnt to gode alternativer? Vanskelig å velge mellom de to, men personlig ville jeg gått for en avHP´s modeller. Har gode erfaringer med disse skrivere, og blekkpatroner får du jo kjøpt "overalt"! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Har hatt gode erfaringer med Epson-skrivere. Kan anbefale Epson 895, den er råbra! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Men Epson´s priser på blekkpatroner da? Ligger ikke de relativt høyt i forhold til "røkla"? Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Har akkuratt kjøpt Epson 950. Den er grisebra. Blekkpatroner koster rundt 100-lappen. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Ingen tvil om hva jeg hadde valgt, canon! Canon s520 eller 750.. Suverene skrivere. Søk på dette emnet så finner du argumenter for og i mot. Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Det spørs veldig på hva du skal bruke printeren til, hvis du skal printe foto er epson tingen, skal du bare printe tekst er nok en laserskriver mest økonomisk.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 01:22, IronWire skrev:Det spørs veldig på hva du skal bruke printeren til, hvis du skal printe foto er epson tingen, Vil nok si at Canon er bedre enn Epson. Lenke til kommentar
Stig Flem Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Takk for tipsene, har sansen for HP sin 990 CXI, men vurderer også Epson 895! Bare kom med flere innspill! Hilsen Stig.. Og forresten.. Skriveren skal brukes mye til Foto, tenkte å bruke min gamle skriver til tekst og sånn! Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Det finnes et hav av tester ute på nettet da! Let litt, så finner du dem, lating... At noen her sier at en skriver er bedre enn andre har ingenting å si for deg. Det kommer helt an på hva du prioriterer. Noen er gode på hastighet, noen på utskriftskvalitet, andre på økonomi, forskjellige funksjoner osv. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Ve ikke helt hva du har for slags krav til skriveren. Har brukt 3-4 skriver opp gjennom tiden, 3 hp og en Lexmark tror jeg det er. Sistnevnte er dte jeg har nå. Denne "fikk" jeg gjennom en pc pakke fatter'n hadde bestillt. Tror det er noe 4400 serie eller.no. Denne skriveren syns jeg ikke er no. LIker ikke dette med å ha papir"skuffen" på høykannt og bak skriveren. Etter som jeg har skriveren i et skap under pullten må arkene stå i bøy og detter ofte ut. Denne løsningen har canon/lexmark og mange andre på skiverne sine. Er på jakt etter en hp skriver igjen, kanskje mest pga papir skuffen som befinner seg i fronten på skriverne. En annen ting er utskrifts arket som ikke faller på gulvet i mitt tilfelle. Men som fint legger seg på sin plass i skriveren når det er utskrevet. I riktig rekkefølge. Skrev en gang ut 30 siden og brukte så 15 minutter på å få den i riktig rekkefølge pga alle arkene lå utover gulvet.. Tar ikke noe utgangs punkt i skrivekvaliteten ettersom denne er nok så lik på de forskjellige skriverne i sin klasse.. Et siste ord: Er ikke så oppdatert på skriverfronten, men har en svakhet for canon 1200 (eller hva det var) som har en blekk patron for hver farge, slik at man slipper skifte patron vis f.eks kun det røde er oppbrukt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå