Gå til innhold

Hjelp!! Skal kjøpe Skriver.. Erfaringer ønskes!!!

Anbefalte innlegg

Heisann, har tenkt å kjøpe meg en ny skriver - har en godt brukt HP815 Deskjet, men er nå klar for noe med litt mer fres i.. Noen som har erfaringer med skrivere i 2000 kroners klassen? Eller i det hele tatt - noen som kan abefale noe? PLEASE reply på denne meldingen da, vet ikke hva som er bra.. HP eller Canon... !!!!

Hilsen Forvirret Skriver-kjøper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes et hav av tester ute på nettet da! Let litt, så finner du dem, lating...

At noen her sier at en skriver er bedre enn andre har ingenting å si for deg. Det kommer helt an på hva du prioriterer. Noen er gode på hastighet, noen på utskriftskvalitet, andre på økonomi, forskjellige funksjoner osv.

Lenke til kommentar

Ve ikke helt hva du har for slags krav til skriveren. Har brukt 3-4 skriver opp gjennom tiden, 3 hp og en Lexmark tror jeg det er. Sistnevnte er dte jeg har nå. Denne "fikk" jeg gjennom en pc pakke fatter'n hadde bestillt. Tror det er noe 4400 serie eller.no. Denne skriveren syns jeg ikke er no. LIker ikke dette med å ha papir"skuffen" på høykannt og bak skriveren. Etter som jeg har skriveren i et skap under pullten må arkene stå i bøy og detter ofte ut. Denne løsningen har canon/lexmark og mange andre på skiverne sine. Er på jakt etter en hp skriver igjen, kanskje mest pga papir skuffen som befinner seg i fronten på skriverne.

En annen ting er utskrifts arket som ikke faller på gulvet i mitt tilfelle. Men som fint legger seg på sin plass i skriveren når det er utskrevet. I riktig rekkefølge. Skrev en gang ut 30 siden og brukte så 15 minutter på å få den i riktig rekkefølge pga alle arkene lå utover gulvet..

Tar ikke noe utgangs punkt i skrivekvaliteten ettersom denne er nok så lik på de forskjellige skriverne i sin klasse..

Et siste ord: Er ikke så oppdatert på skriverfronten, men har en svakhet for canon 1200 (eller hva det var) som har en blekk patron for hver farge, slik at man slipper skifte patron vis f.eks kun det røde er oppbrukt! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...