Wickedlike Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er vel en god del av oss nerder her som har logi mx510 musa eller noe i samme serie, jeg kjøpte den tiligere i dag men hva kafarsken er den knappen midt på musa til? den funker ikke til en dritt her.... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Installer programvaren så funker den. som en "scroll" Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 det kan vel umulig stemme, en scroll, og to scrollknapper vet jeg er der, men det er enda en knapp til, midt på musa! elendig plasert til å være en scroll så det kan det ikke være Lenke til kommentar
SilverBack Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hvis du installerer programvaren bestemmer du selv hva knappen skal gjøre. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vis du er feks, i Explorer å trykker på den, kommer en liten rund ikon. Så kan du bare dra musen opp å ned så "Scroller" den automatisk. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Den er til å bytte mellom vinduene/programmene som er åpne, blir det samme som å trykke alt-tab på tastaturet. Edit: Tror man må legge in MouseWare først, før man kan bruke den. Endret 7. august 2005 av Nvidia Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 det er jo det samme som skjer når jeg trykker på "scrolleren" :S:S Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 det er den bedritene knappen her jeg mener Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Aha, takker nivida, ver det jeg tenkte pga bildet på knappen, så ikke posten din med en gang sorry, men takk for svar Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 jeg har instalert og herja, men jeg har ikke restarta pcn, så sikker det som trengs siden den spurte om det.. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 restarta nå, det funker fett!!! diiiigg, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå