SatanClaws Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Erre bare meg som synes det er alt for mange moderatorer her på forumet ??? Og at disse LEVER for å stenge tråder ??? Refererer til f.eks: "Hva har du på deg når du poster" Vil legge til at det å den aktuelle tråden kom inn 7 inlegg på drøye 15 minutter jo ! Hvis ikke DET er "interesse", hva i *lilla boksere* er "interesse" da ?? HVORFOR I SØTESTE ??? stenge den tråden ??? QUOTE ("Nettikette") Hva er "bumping"?Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Er det slik å forstå at man ikke kan lage inlegg i gamle tråder lengre ??? I såfall hvorfor ikke bare SLETTE gamle tråder da ?? Vennlig hilsen en som vet om bilklubber med bedre forum administrasjon en hw.no. (Ellers digger jeg Hw.no) Endret 7. august 2005 av SatanClaws Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Heisann, Med tanke på at det er ca 20 aktive moderatorer fordelt over de 5000 postene som kommer inn hver dag så er jeg desverre uenig i den meningen din med at det er for mange moderatorer. Regner og med at du "f.eks" referrer til den tråden, kun fordi den ble stengt nå i kveld, noe du nok er uenig i. Og som den paragrafryttere jeg er henviser jeg da til retningslinjene våre igjen: QUOTE Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Når det gjelder tråder som har vært disktert før og som har "dødd ut" for mange år siden, så blir de stengt når innholdet ikke er noe som folk flest leser, som den aktuelle tråden er et fint eksempel på. Men som skrevet, vi diskuterer ikke stenging av tråder offentlig, og kontaktinfo står beskrevet over hvis du ikke er fornøyd med svaret. QUOTE Vennlig hilsen en som vet om bilklubber med bedre forum administrasjon en hw.no.Da er det bra for de da, for vi har hvertfall en god nok administrasjon her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg