Steina Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Før ferien veide jeg 68Kg, og hadde bestemt meg for å IKKE bli over 70Kg. Og for 5min siden var jeg SIKKER på at jeg har gått opp 10Kg. Men nå klarte jeg å overvinne min egen frykt og stille meg på vekten. Å vettu hva! Jeg veide 65Kg!! Jeg har faktisk gått NED 3Kg i sommer, og jeg drikker brus! Hører du Fanta Boy? Jeg trenger ikke den derre Klubben din! Jeg er i lykkerus Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kan jo bare hende at du har gått ned i muskelmasse... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg har gått opp fra 65 til 73 i ferien. Og det er ikke muskler det er snakk om. ARG !!! >.< Tenker hele tiden hvordan jeg kan bli kvitt de, er nok mye enklere å gå opp enn ned ... *sukk* Endret 7. august 2005 av unwill Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Vel, jeg spiser nesten aldri frokost, middag, eller kveldsmat, så jeg har ikke så mye å legge meg på av Maks 1 måltid på dag iallfall.. Kan bli noen flere på natten Hvor høy jeg er? hmm... nesten 180cm I think.. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ..., er nok mye enklere å gå opp enn ned ... *sukk* Desverre er det mye vanskeligere for meg (og mange andre) å gå opp i kilo.. Det er vel nesten umulig.. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) hehe jo det er visst lettere og gå opp enn ned jeg fikk sånn derre melke intoleranse for 1 år siden, slutta med melk og alt som inneholdt melk, det innebærer altså mye godteri... jeg gikk ned 18 kilo jeg edit : var ikke så stor egentlig, men jeg var ikke tynn heller, men er blitt en del tynnere ja Endret 7. august 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 hæ? Du slutta med MELK? Melk er jo driiiiiit digg. Hva du drakk til maten da? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 vann, juice.... jeg kunne ikke drikke melk da :S gikk 5 min så blei jeg dritdårlig Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) hæ? Du slutta med MELK?Melk er jo driiiiiit digg. Hva du drakk til maten da? Hjelper ikke hvor godt melk smaker dersom kroppen ikke tåler det. Jeg tåler ikke melk. Kan spise ting med melk i, men å drikke melk går ikke. Eller...det går jo, men da lager kroppen opprør. Vann og appelsinjuice er uansett bedre enn melk. Endret 7. august 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Desverre er det mye vanskeligere for meg (og mange andre) å gå opp i kilo..Det er vel nesten umulig.. Jeg klarer heller ikke gå opp i vekt Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hæh! Å veie så lite når en er 1.80 høy er da ikke noe mål!! Jeg er 1.80 og veier litt over 70! Jeg prøver å gå opp! Skal opp til 80 før jeg begynner å bli noen lunde fornøyd! Bruttern er litt lavere enn meg og veier 60-65kg. Tynn som f! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har gått ned 7 kg i ferien jeg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvorfor bry seg om hvor mye man veier? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 er vel mentalt tenker jeg :S forutom de som har spisefortyrrelser da... men jeg syns jeg kunne trengt og droppe noen kilo pga littegrann lubben, kanskje 1 eller 2 kilo.. jeg trenger ikke mer Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 vann, juice.... jeg kunne ikke drikke melk da :S gikk 5 min så blei jeg dritdårlig Hvordan dårlig da? Jeg begynner og tro at jeg ikke tåler melk jeg også får jeg blir kvalm og dårlig i magen når jeg drikker melk... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 okey, hehe, blei dårlig sånn akutt mageknip, diarë, oppkast, svetter mye... sånn lissom.... hvis det er sånn du blir da.. MELK = Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg og fikk magetrøbbel av melk når jeg var mindre. Nå går det helt fint, får i meg ca. 1,5-2 liter melk om dagen uten problem! Tror magen har blitt motstandsdyktig mot melken :!: Endret 8. august 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 65 kg og 180 cm går akkurat innenfor en BMI som klassifiseres som normal-vektig. (20-25) Men så kommer det jo helt annpå hvordan kroppen er bygd opp da, og hvordan man faktisk vedlikeholder den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå