Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Winfast A6600GT Bluescreens/Artifacts

Anbefalte innlegg

Hei. for ca. en uke siden begynte jeg å få artifacts i GTA: SA og BF2, så da tenkte jeg at jeg skulle oppdatere driverne til kortet. Fra før hadde jeg en Winfast-driver fra CDen som fulgte med kortet. Så prøvde jeg å gjenopprette til en dato hvor jeg ikke hadde problemer, men det hjalp ikke. Å tørke 3 cm med støv fra kortet hjalp ikke. å rulle tilbake til den gamle driveren hjalp ikke. Å slette alt som hadde med Nvidia å gjøre for så å installere Winfast-drivere laget for kortet hjalp ikke. Nå får jeg artifacts/bluescreens i bios og under oppstart osv. noen ganger, men kommer som oftest så langt at jeg kan gå inn på internett osv. Men jeg kan bare drømme om å spille spill.

Jeg tror det er selve skjermkortet som er problemet men jeg vet ikke

Kortet er et "Leadtek/Winfast A6600 GT TDH 128 MB DDR 3" (Det var alt som sto på pakken) kjøpt på elkjøp for et par måneder siden. Er det bare å stikke innom der og levere det så får jeg et nytt? Eller er løsningen enklere/vanskeligere?

Takker for svar

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror det er selve skjermkortet som er problemet men jeg vet ikke
Det tror jeg du har rett i. Høres ut som om skjermkortminne er blitt overopphetet.
Er det bare å stikke innom der og levere det så får jeg et nytt?
Hvis det er litt greie selgere der, så ja. Ellers kan det være at de krever at den først skal inn til reperasjon, og hele den prosessen der. Husk kvittering. Endret av schwami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...