vinagunner Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hei, vurderer å anskaffe meg et slikt system for å beskytte min laptop. men jeg er et rotehode, som kan glemme koder, og da er det jo kjipt! jeg har hørt at man ikke kan re-installere xp dersom det skjer. stemmer dette? har jo ikke lyst å kaste hele greia i søppelkassa dersom hukommelsen skulle svikte! kan jo nevne at jeg vurderer å bruke pointsec på min toshiba tecra... takker for innspill Lenke til kommentar
danandre Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvis jeg har forstått denne teknologien riktig, vil ikke PointSec forhindre deg i å reinstallere Windows. Det den gjør er å kryptere alt innholdet på harddisken din slik at det er umulig å rekonstruere det du har på den, hvis du ikke har passordet. Dette er for å beskytte PC'n mot tyveri etc, slik at de ikke får tilgang til det som er på harddisken din uten et passord som kan dekryptere innholdet. Har bare lest litt på : http://www.pointsec.com/products/products_...i_ENG_v0501.pdf Noen andre som har mer erfaring med dette produktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå