Klekkus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vile bare tipse om at på shg.no så fant jeg et snodig hovedkort, K8 Combo-Z, ALiM1689, Athlon64 Sokkel 754/939, SATA, LAN, DDR400 Et hovedkort med socket 754 og 939. Noen som har sett noen mer snodige hk'er? Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du mener vel denne saken fra ASRock? Snodig greie. Ikke et hovedkort, men en oppgraderingsmodul for S754 K8U-kort? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Neida, han snakker om et kombo kort med to sokkler. Du finner kortet her Og de selger det hos shg.no for rundt 517,- Frankie BTW: Jeg syntes de hadde mye snacks på den web shappa. Endret 7. august 2005 av frank_jarle Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Den siden så skikkelig halvveis ut Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg syntes denne var litt kul jeg, men den passer neppe i min Shuttle. Frankie Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Den siden så skikkelig halvveis ut Joa var ikke noe proff side akurat, men det var ikke noe spessielt rotete å finne ting der heller da, har vært borti sider hvor det er nesten umulig å finne noe... Men en finere side hadde ikke gjort noe nei. Frankie (over og ut for meg, natta folkens) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Du mener vel denne saken fra ASRock?Snodig greie. Ikke et hovedkort, men en oppgraderingsmodul for S754 K8U-kort? Ja det var den jeg mente Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hehe, hendig løsning må enn jo si. Men jeg skulle gjerne ha sett en løsning hvor man kombinerer en Intel og en AMD platform. Da blir det som i gode gamle dager da man kunne velge mellom AMD, Cyrix og Intel sine CPUer. Kjekt. Frankie Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har prøvd P4 combo kortet fra ASRock, i848 chipset, funka bra det. Satte inn en s478 Celeron D for senere å eventuelt sette inn en lga775 P4, men skjønte fort at det aldri blir gjort likevel. Liksom bruke en dyr P4 på HK med enkel minnekanal og bare 2 sata-porter? Tror det blir slik for de fleste som kjøper K8 combo-Z også (selv om dette visstnok støtter 2 minnekanaler), blir aldri oppgradert uten å kjøpe nytt hk likavell. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hehe, hendig løsning må enn jo si. Men jeg skulle gjerne ha sett en løsning hvor man kombinerer en Intel og en AMD platform. Da blir det som i gode gamle dager da man kunne velge mellom AMD, Cyrix og Intel sine CPUer. Kjekt. Frankie Ask, and ye shall receive! :!: http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/Prod...nuID=30&LanID=9 Test: http://www.tomshardware.com/motherboard/20050427/index.html Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Liksom bruke en dyr P4 på HK med enkel minnekanal og bare 2 sata-porter? Tror det blir slik for de fleste som kjøper K8 combo-Z også (selv om dette visstnok støtter 2 minnekanaler), blir aldri oppgradert uten å kjøpe nytt hk likavell. Ja det er vel nettopp derfor det ikke akkurat florerer med slike hovedkort Blir litt for mye drawbacks med slike kort, fordi de må være kompatible med den "dårligste" sokkelen (og brikkesettet), og fordi 2 sokler tar masse plass. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hehe, hendig løsning må enn jo si. Men jeg skulle gjerne ha sett en løsning hvor man kombinerer en Intel og en AMD platform. Da blir det som i gode gamle dager da man kunne velge mellom AMD, Cyrix og Intel sine CPUer. Kjekt. Frankie Ask, and ye shall receive! :!: http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/Prod...nuID=30&LanID=9 Test: http://www.tomshardware.com/motherboard/20050427/index.html GENIALT....Aldri sett makan til råne hovedkort, hehe...mon tro om man kan kjøre to CPUer samtidig...heh Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå