leifeinar Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 7800 gtx i Shuttle SN25P??? funker dette med tanke på strøm, plass osv??? har en kompis som har lyst på dette Lenke til kommentar
§xs§ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det går fint det. Måtte bare sjære vekk litt av den airduckten til cpu kjøleren for og få plass, og ta på ein stømm splitter pga det var ein molex forlite og ein s-ata for masse.( har 2 s-ata disker og det er 3 s-ata plugger og ein dvd og det er 2 molex og gtx trenger 2 molex tilkoblett den strøm pluggen) håper du sjønner kva eg meiner, er kje så god til og forklare Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det går fint det.Måtte bare sjære vekk litt av den airduckten til cpu kjøleren for og få plass, og ta på ein stømm splitter pga det var ein molex forlite og ein s-ata for masse.( har 2 s-ata disker og det er 3 s-ata plugger og ein dvd og det er 2 molex og gtx trenger 2 molex tilkoblett den strøm pluggen) håper du sjønner kva eg meiner, er kje så god til og forklare joda skjønner det er flink og modde så det går fint Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 jeg vil si, bare ta ut airduckten forda får skjermkorte litt mere luft også. Temp på cpu er det samme med eller uten airduckt. 7800GTX fungere strålende.... Har brukt det 1uke, men det er min kamerat sitt, men jeg vet ikke heltom det er så mye vits å bytte fra X850XT Pe til 7800GTX Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 er det noen sjans for at jeg fár netshop eller noen andre butikker til og bygge maskin med det skjermkortet? hvis man má modde litt? er til en kompis, og tror ikke han er noen selv bygger.... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det går nok fint vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå