F.Mackey Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg lurer på en god side med muligheter til å sette på sine egne avtrykk og bli tilsendt tskjortene. Fant en for en stund siden så virket lovende med gult design, men har nå glemt den. Er det noen av dere som vet om en slik side? På forhånd takk. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
VbD Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det er en som heter www.yourstuff.no, eneste som jeg vet om tror jeg. Her kan du designe din egen t-skjorte etc Lenke til kommentar
VbD Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noe jeg også anbefaler er www.beltespenner.com - mye fete klær og spenner eneste man kan designe selv tror jeg er beltespenner og capser bare da. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 fleste fotorforetninger (lavt antall t-skjorter) og reklamebyråer (stort opplag) har muligheter for dette. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har et problem, det kan jo ikke være gjennomsiktig bakgrunn på noen av disse sidene, kan noen hjelpe meg med hvordan jeg kan klare det? Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er ikke noe problem hos spreadshirt, så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 hmm, jeg klarer det hvertfall ikke, lager bildet i daobe, lagrer som gif eller png men forsatt byttes det gjennomsiktige ut mot hvitt, Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det kommer opp en varsel trekant, og dette kommer opp på bildet: The printing process for this design "diverse" (digital transfer) is not adapted (black) for this colour. Vet du hva som er feilen da? Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Du kan ikke digitaltrykke på svarte skjorter. Da må du bruke plot-printing, som er bedre, men krever at designet bare har en eller to farger, og er i vektorformat. Alternativt kan du bruke offset-printing, men da må du ta kontakt med folka der og få det satt opp og det koster penger. Digitaltrykk kan forresten falme, det vil ikke plot-prints og offset-prints gjøre... EDIT: http://www.spreadshirt.net/Printing.5.0.html Sannsynligvis er det tilsvarende andre custom T-skjorte-trykk steder også, bare at du ikke får vite det.. Og steder som trykker opp større kvanta bruker nok offset-printing, de andre kan jo trykkes på bestilling enkeltvis... Endret 7. august 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Offset = silketrykk? (Hei, forresten). Endret 7. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Litt OT. Noen som har link til side med bra klær? -Tenker på hettegenser Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Offset = silketrykk? (Hei, forresten). Er ikke riktig sikker jeg, men tror det er det som er på det meste av skjorter du kjøper i butikken.. Når sant skal sies så har jeg ikke så eventyrlig mye peiling på det her, har bare lest rundt på spreadshirt... (OT: Hei, ja =) - var trivelig i går.. Kudos for da du la igjen "nummeret ditt" på telefonen til Håkon, forresten ) Endret 7. august 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Du kan ikke digitaltrykke på svarte skjorter. Da må du bruke plot-printing, som er bedre, men krever at designet bare har en eller to farger, og er i vektorformat. Alternativt kan du bruke offset-printing, men da må du ta kontakt med folka der og få det satt opp og det koster penger. Digitaltrykk kan forresten falme, det vil ikke plot-prints og offset-prints gjøre... EDIT: http://www.spreadshirt.net/Printing.5.0.html Sannsynligvis er det tilsvarende andre custom T-skjorte-trykk steder også, bare at du ikke får vite det.. Og steder som trykker opp større kvanta bruker nok offset-printing, de andre kan jo trykkes på bestilling enkeltvis... Hva var det med den linken? forsto egentlik ikke noe siden det var på tysk. Hvordan lager jeg et bilde til plot-printing? en slik vektorformat ting? Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (OT: Hei, ja =) - var trivelig i går.. Kudos for da du la igjen "nummeret ditt" på telefonen til Håkon, forresten ) Knegg. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Du kan ikke digitaltrykke på svarte skjorter. Da må du bruke plot-printing, som er bedre, men krever at designet bare har en eller to farger, og er i vektorformat. Alternativt kan du bruke offset-printing, men da må du ta kontakt med folka der og få det satt opp og det koster penger. Digitaltrykk kan forresten falme, det vil ikke plot-prints og offset-prints gjøre... EDIT: http://www.spreadshirt.net/Printing.5.0.html Sannsynligvis er det tilsvarende andre custom T-skjorte-trykk steder også, bare at du ikke får vite det.. Og steder som trykker opp større kvanta bruker nok offset-printing, de andre kan jo trykkes på bestilling enkeltvis... Hva var det med den linken? forsto egentlik ikke noe siden det var på tysk. Hvordan lager jeg et bilde til plot-printing? en slik vektorformat ting? Mvh. Øyvind Åh, det står på engelsk her, men bare ta og velg engelsk i menyen øverst til høyre så skjønner du nok mer - Det er i hvert fall begrensninger for hva som kan trykkes på hva.. Og om du vil, kan du sende meg logoen og hva slags farge og sånt du vil ha, så kan jeg fikse det og legge den ut i min spreadshirt-sjappe til base price og så kan du kjøpe så mange du vil... Endret 7. august 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 www.arnodd.no driver med "profileringsprodukter" , har ikkje prøvd det selv men det virker seriøst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå