brainwasher Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hei, Jeg har fått noen riper /skraper i kabinette er det noen som vet hva jeg kan bruke til og få det vekk og hvor jeg får kjøpt det?? Takk på forhånd Lenke til kommentar
run Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 - Bengalakk. Får du hos fargehandlern. Sparkle opp, først med grov, så med fineste sparkelmasse til slutt. Finsliping og lakk, - så er alle riper borte ... :razz: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 skrach remover eller no. Noe som blei solgt hos tV-shop for en tid siden. Jeg har ikke prøvd men de som har prøv sier det har funket. Vis det er helt ned til metallet såå fungerer det ikke. En annen løsning er og lage et vindo der du har fått ripene. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 sparkling for noen skraper i et kabinett?? syntes dette høres litt overdrevent ut, tror nok det holder med bare lakk jeg med mindre du har hatt kabinettet inni ei middels kvern av no slag :razz: Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hva me ColorBack bilpolish i passende farge? Eller slik BoatCoat? Sikkert mye på biltema som kan hjelpe :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå