Gå til innhold

Hvordan spiser du ostepopp?

enden

Spiser du ostepopp med fingrene eller gaffel?  

434 stemmer

1. 1. Spiser du ostepopp med fingrene eller gaffel?

• Fingrene selvfølgelig - ting som ikke kan spises med fingrene er bortkastet tid
      393
    • Gaffel - det lukter det så fælt av linkelankene hvis jeg tar på de
      41

Anbefalte innlegg

spiser med henda men vakser meg altid etter å ha stapp inpå.. eks hvis jeg har med ostepopp på lan setter jeg pc en til å laste over noen filer osv mens jeg spiser ostepopp.. så når jeg er ferdig vakser jeg henda så kan musa(logitech mx510) berøres..

samme med andre ting osm er "fette"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kommer et tips til dere som føler at dere må spise ostepop med bestikk:

Prøv å vaske hendene deres!

De bør vaskes både før og etter. Mange vil nok kanskje føle vaskingen som mer ubehagelig enn å bruke bestikk til snacks men prøv å innføre en fast rutine med håndvasking og det vil bli en god vane etterhvert. Et annet pluss med slike rutiner er at det er med på å bedre den totale personlige hygienenen. Dette vil også gagne dere ved all slags matspising, ikke bare snacks.

Lenke til kommentar
Vice, hva om man har planer om å f.eks ta på andre ting mens man spiser?

Fettflekker på sofa, nei takk.

Fettete tastatur, nei takk.

Fettete fjernkontroll, nei takk.

Uhh, hvem sitter og tørker hendene på sofaen? Igjen: personlig hygiene!

Ostepop og annet fettete fingersnacks hører følgelig ikke hjemme sammen med tastaturer.

Personlig pleier jeg også å gjøre alle fjernkontrollinstillinger før filmen begynner. Uansett så er jeg også så heldig at jeg har to hender som fungerer relativt uavhengig av hverandre. Dette fører til at man med enkelhet kan benytte den ene hånden til ostepop og den andre hånden til feks. hyppig fjernkontrollbruk under selve underholdningen dersom dette er ønskelig. Noen trenger kanskje å holde ostepopen med begge hender samtidig som man fører den opp til munnen, men tror disse er et svært lite mindretall, i likhet med de som inntar snacks med bestikk.

Dog sier jeg ikke at benyttelse av bestikk til snacks nødvendigvis er noen dum idé. Bare beldig veldig...eh sært... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...