moesen Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hver gang jeg brenner en musikk-CD Så hører jeg skurring på CD'n etter på. Hva er dette og hva skal jeg gjøre med det? Bruker Eacy cd creator 5 platinum Og en brenner med navn Memorex 16maxx Kjører windows XP Pro Lenke til kommentar
JSS Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hvilken hastighet brenner du med? Kansje skurringen forsvinner hvis du brenner med lavere hastighet. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Jeg har prøvd alt fra 16X til 2X Lenke til kommentar
Gekko_world Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg tror det brenneren som er problemet. Skaff deg en Plextor. _________________ Hilsen Gekko_World [ Denne Melding var redigert av: Gekko_world på 2002-08-04 22:05 ] Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Det burde vel ikke bli noen ulyd med mindre det spilles over analogt? Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: moesen skrev (2002-08-04 21:18):Hver gang jeg brenner en musikk-CD Så hører jeg skurring på CD'n etter på.Hva er dette og hva skal jeg gjøre med det?Bruker Eacy cd creator 5 platinum :COg en brenner med navn Memorex 16maxxKjører windows XP Pro Hei, Jeg kjenner ikke til brenneren men jeg VET at Easy CD creator ER og vil altid bli noe dritt. Skaff deg NERO og prøv med den. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 21:18, moesen skrev:Hver gang jeg brenner en musikk-CD Så hører jeg skurring på CD'n etter på.Hva er dette og hva skal jeg gjøre med det?Bruker Eacy cd creator 5 platinumOg en brenner med navn Memorex 16maxxKjører windows XP Pro Tips: Bruk emnefeltet fornuftig. Lenke til kommentar
Photons Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 22:02, Gekko_world skrev:Jeg tror det brenneren som er problemet. Skaff deg en Plextor. Bra, og virkelig billig løsning... Lært dette fra telenor kundesupport eller? :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå