Strategery Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 I min pc har jeg - 2x80mm - 1x120mm Dette er vifter som kostet meg en hundrelapp, men jeg syns liksom det ikke er noe futt i viftene, ja de går jo rundt og man kan kjenne luft i håndflaten, men jeg syns det er for dårlig. Den ene 80mm viften min går ca. 2000RPM (elns) Går det ann å få vifter som det er mer futt i? Lenke til kommentar
johann Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vantec Tornado 55dBA Den bråker noe så sykt! Mulig det var fordi jeg knakk av et blad på den jeg hadde. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 den bråker noe infernalsk uansett den kjøleren der Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Eller hvis du synes tornadoen er stillegående: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FFB1212EHE Kun 59db (omtrent som en støvsuger ) Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Papst vifter er bra, ikke hatt noen som jeg kan klage på. Vifter med kulelager bråker ofte mindre og varer lengre enn de med glidelager. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 gå for et par SilenX vifter. de finner du på www.vendur.no (ja, jeg vet de er dyre, men de er verdt det.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå