maradona Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Sendes de tilbake etter testing å selges som demovarer? Eller får de som tester beholde dem? ( ) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 det varierer vell fra sak til sak noe må sendes tilbake ( eller vidre til neste blad/side) som skal teste det noe kan vell beholdes som bestikkelse for og gi gode omtaler og så finnes det gullkantede priser på for enkelte Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg må i alle fall sende fra meg skjermene igjen. Rart... Tror det er relativt små saker man får beholde idag. Mener å ha hørt at det var andre boller før Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Selges varene dere har prøvd til demopris, eller lånes de videre? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Hva hvis dere ødelegger varen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hva hvis dere ødelegger varen? Du sikter til overklokking.no??? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hva hvis dere ødelegger varen? Da godsnakker vi pent og lover toppkarakterer på de ti neste produktene Neida, vi er proffe, så vi ødelegger lite, og når det skjer så har vel produsentene forsikring? Det er i alle fall dråper i havet for de Sender man produkter til overklokking må man vel nesten bare forvente at de blir fiklet med uten for garantiområder Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 enden: Hva med sånne tester der dere skal teste hvor mye ting skal tåle? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hakke peiling. Tror ikke jeg får tak i så mange skjermer dersom jeg sier at jeg skal se om de tåler å bli spilt fotball med Er det rimelige ting, som minnepinner, så er det nok ikke umulig at man får beholde de. Spørsmålet da er jo hvor mange som overlever testen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva med å si at varen blir "ødelagt"? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg beholder det jeg tester. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg beholder det jeg tester. Kan du remse opp det du har føtt?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg må i alle fall sende fra meg skjermene igjen. Rart... Tror det er relativt små saker man får beholde idag. Mener å ha hørt at det var andre boller før Vet ikke om du fikk det med deg, men Eizo har byttet adresse på returskjermer.. Eizo Ltd C/O Anders Jonas Lies Gate 9 2815 Gjøvik Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg må i alle fall sende fra meg skjermene igjen. Rart... Tror det er relativt små saker man får beholde idag. Mener å ha hørt at det var andre boller før Vet ikke om du fikk det med deg, men Eizo har byttet adresse på returskjermer.. Eizo Ltd C/O Anders Jonas Lies Gate 9 2815 Gjøvik Haha!! Den var god! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 De demovarer de selger på komplett, og alle de HW-butikkene, er bare testet eller sendt tibake av eier...:-) Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg beholder det jeg tester. Ehm, nei? Du beholder noen av småtingene du tester kanskje, men jeg husker godt maset om å hjelpe deg med å frakte ting tilbek til posten... Anders: Gotcha - bra du sa fra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå