Gå til innhold

Samsung Z500 og E730

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker på om Samsung har hatt noen problemer med denne telefonen ?

Jeg opplevde ingen på den jeg testet, og jeg blir nok også og gå for E730, likte den best. Klarer meg uten UTMS and Ekstra minne utvidelse..

Fikk inn D500 idag, ikke facinert over designet, men finfin telefon :p

Lenke til kommentar

Slit1: Hvor fornøyd er du med Z500? Hvordan er det å installere programmer? Er det Symbian OS på mobilen eller Samsung spesifikt OS? Om det er Symbian, kan du installere Series 60 applikasjoner som man f.eks bruker på Nokia 6680?

Leser at batterikapasitet er kun 180timer blah blah blah.. hva opplever du? Lader du daglig? hver andre dag? sjeldnere? Bruker blåtann mye strøm?

Støtter den vibrasjon og ringelyd SAMTIDIG? Tidligere samsunger har jo ikke gjort det...

Hvordan oppleves SMS og ordbok? Følger den med i svingene?

Skriv gjerne en liten +/- liste i tillegg.

Endret av Joffer
Lenke til kommentar

Samsung har ingen Symbian OS ennå, er nok Nokia som har flest på den platformen.

Hva mener du med og installere programmer ? Det er ikke en PDA vi snakker om, kan laste ned Java saker ja og slette som du vil..

Batterikapasitet kommer også på div faktorer, f.eks. Skjerm, (2 stk vettu), bluetooth, kamerabruk, spilling, mp3 o.l.

Men har du SETT en av de to telefonene, det er ikke verdens største batteri, så om du er meget kresen på batteri, jeg vil annbefale 6610i, jeg har den, laddes en gang i uka :D

Lenke til kommentar

Jeg har holdt telefonen i hånda og også sett hvor lite batteriet er... derfor jeg lurte om hvor bra batteriet egentlig er.. finnes det et større&bedre som en kan kjøpe?

Når det gjelder installere programmer så var det linket litt opp mot om det var Symbian OS eller ei. Vet den har java MIDP2.0 så gikk ut fra at java programmer kunne installeres..

huff.. jeg er litt usikker om jeg skal kjøpe telefonen eller ei.. den er jo "liten og søt", det skal den ha.. og jobben betaler.. men da blir det ikke noen ny telefon på meg på en stund.. valgets kvaler altså... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...