Juukamen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er det noen som har opplevd eller hørt om noen feil som kan skje med telefonen. Siden at SE K750i har hatt masse av OS problemer. Jeg sitter og vurderer de to telefonene opp imot hverandre nå jeg, og på fredag er det lønningsdag Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg ville anbefale Samsung E730, siden jeg selv har den. Jeg har ikke fått noen problemer med den enda (bank i bordet) Jeg vet dvs ikke hvordan Z500 er men E730 er biligere. Om dette skulle hjelpe! Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg tenker på om Samsung har hatt noen problemer med denne telefonen ? Jeg opplevde ingen på den jeg testet, og jeg blir nok også og gå for E730, likte den best. Klarer meg uten UTMS and Ekstra minne utvidelse.. Fikk inn D500 idag, ikke facinert over designet, men finfin telefon Lenke til kommentar
slit1 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kjøp deg z500,har z500 selv og det er ikke noe feil med den. https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...ids%5B%5D=35540 Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Slit1: Hvor fornøyd er du med Z500? Hvordan er det å installere programmer? Er det Symbian OS på mobilen eller Samsung spesifikt OS? Om det er Symbian, kan du installere Series 60 applikasjoner som man f.eks bruker på Nokia 6680? Leser at batterikapasitet er kun 180timer blah blah blah.. hva opplever du? Lader du daglig? hver andre dag? sjeldnere? Bruker blåtann mye strøm? Støtter den vibrasjon og ringelyd SAMTIDIG? Tidligere samsunger har jo ikke gjort det... Hvordan oppleves SMS og ordbok? Følger den med i svingene? Skriv gjerne en liten +/- liste i tillegg. Endret 9. august 2005 av Joffer Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Samsung har ingen Symbian OS ennå, er nok Nokia som har flest på den platformen. Hva mener du med og installere programmer ? Det er ikke en PDA vi snakker om, kan laste ned Java saker ja og slette som du vil.. Batterikapasitet kommer også på div faktorer, f.eks. Skjerm, (2 stk vettu), bluetooth, kamerabruk, spilling, mp3 o.l. Men har du SETT en av de to telefonene, det er ikke verdens største batteri, så om du er meget kresen på batteri, jeg vil annbefale 6610i, jeg har den, laddes en gang i uka Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har holdt telefonen i hånda og også sett hvor lite batteriet er... derfor jeg lurte om hvor bra batteriet egentlig er.. finnes det et større&bedre som en kan kjøpe? Når det gjelder installere programmer så var det linket litt opp mot om det var Symbian OS eller ei. Vet den har java MIDP2.0 så gikk ut fra at java programmer kunne installeres.. huff.. jeg er litt usikker om jeg skal kjøpe telefonen eller ei.. den er jo "liten og søt", det skal den ha.. og jobben betaler.. men da blir det ikke noen ny telefon på meg på en stund.. valgets kvaler altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå