Kurt Kubein Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Må jeg brenne Vista når jeg har lastet det ned? Og må jeg stjele min bror sin dvd-brenner for å gjøre det, eller finnes det andre alternativer? Og jada, jada jeg er noob Lenke til kommentar
hwl Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 må og må fru blom, hvis du tester Vista eller annet i feks VmWare eller Virtual PC kan du bare boote på iso imaget. Lenke til kommentar
Kurt Kubein Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Takk for hjelpen! Problemet er at jeg ikke aner hva du snakker om, så da må jeg vel bare prøve meg frem Lenke til kommentar
operaman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du *kan* åpne iso'et og lagre filene i en mappe og starte Setup.exe. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Eller så kan du mounte cd-imaget i Daemon Tools eller tilsvarende og starte installeringen. Funket fett for meg. Lenke til kommentar
maslaksen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Piratkopiering er ulovliiig Hadde brent ut på dvd jeg =) Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Eller så kan du lese vedlegget til betaen. Du fikk vel det, siden du er offisiell betatester? Tenkte meg det nei. Dette lukter ulovlig kopi lang vei, og da kan du finne deg et annet forum Jeg oppfordrer deg til å ta en nærmere titt på retningslinjene du har godtatt før du poster mer her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg