Dj Charlie Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Som det står skrevet over... Hva kan jeg bruke ViVo til og hva betyr det egentlig? Forsøkte å lete på forumet, men fant ingen lignede emne. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Video In Video Out? Ta opp fra TV, VHS, TV-spill etc... se på TV på PC'n (om du har utstyr med tuner, som f.eks. en videospiller). Video-ut går jeg utifra er selvforklarende. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Så det vil si jeg kan bruke min gamle VHS spiller til å se film på PC'n? eller en DVD spiller for den saken skyld... Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 VIVO, ialfall Inn-delen av vivo, er mest for spesielt interesserte, men de som virkelig driver med overføring av analog video til PC bruker heller dedikerte capture-kort, så vivo må sies å være noe de fleste ikke trenger. De fleste TV-kort har også video-inn så ser ingen grunn til å ha det på et skjermkort egentlig, kun en liten kjekt-å-ha faktor. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Så det vil si jeg kan bruke min gamle VHS spiller til å se film på PC'n? eller en DVD spiller for den saken skyld... Ja. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Så det vil si jeg kan bruke min gamle VHS spiller til å se film på PC'n? eller en DVD spiller for den saken skyld... For ikke å nevne å kopiere gamle VHS-kassetter til DVD... Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Så det vil si jeg kan bruke min gamle VHS spiller til å se film på PC'n? eller en DVD spiller for den saken skyld... For ikke å nevne å kopiere gamle VHS-kassetter til DVD... Regner med jeg trenger et program da? Hvilket er å anbefale? finnes det noen gratis programmer? Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Fins sikkert, forsøk å poste spørsmålet i forumet. Jeg bruker Pinnacle Studio 9. Edit: Kjøper du et VIVO-kort, følger det kanskje slik programvare med. Husker ikke om det fulgte med mitt (PowerColor X800XL). Endret 10. august 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå