random_wannabe Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hei. Som topic sier, hvor får jeg tak i det? Finner ikke noe på www.phpbb.com, og ingen jeg kjenner har peiling, derfor spør jeg her. Hvis det nå er et annet forum som jeg burde posta, værsåsnill og flytt meg dit da, snille moddiser Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 hehe litt dumt av meg kanskje. hadde faktisk aldri hørt at de hadde .no Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er meget bra faktisk. Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ikke ment som reklame, men den offisielle språkpakken til phpBB-forumene er av en forferdelig kvalitet og inneholder utellelig mange orddelingsfeil og engelske uttrykk. Jeg og et annet medlem på Norsk Webforum har oversatt hele forumet på nytt og holdt oss til norske regler - slik det burde gjøres i en norsk språkpakke. Om det er av interesse kan den nye pakken lastes ned fra nettsiden min: http://blogg.pondus.net/phpbb/ Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er faktisk gjort noe med siden det ikke er phpbb.no som har laget denne pakken opprinnelig. De kommer til å ta med pakken i phpBB olympius. (v. 3.0) Men den pakken noen nevner her kan nok være bedre intil videre. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skal du ha "Norsk language" eller "Norsk språk"? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Hehe.. Heter jo language på selve mappa med det norske språk.. Lasta ned fra phpbb.no og tok bare 'det norske språket' derfra og kopierte til serveren. Veldig lett gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå